Web Hypoteční banky v inovované podobě

Praha, 21. července 2008 – Přední specialista na hypotéky na konci minulého týdne spustil své internetové stránky v inovované podobě. Jde o další krok směrem ke zjednodušení a přiblížení podoby stránek, které se vloni staly absolutním vítězem soutěže WebTop100, jejich návštěvníkům.

Na www.hypotecnibanka.cz naleznou klienti především rozšířený obrazový doprovod. Ilustrace, které speciálně pro Hypoteční banku navrhl kreslíř Luděk Bárta, mají za úkol oživit zájemci o hypotéku jeho cestu jednotlivými kapitolami. Novým způsobem budou řešeny kontakty na obchodní místa. Návštěvníci také mohou využít nově zavedenou rubriku referencí klientů a dojde k mírné úpravě sekce nové bydlení (www.developerskecentrum.cz). Sekce novinářů bude vybavena RSS kanálem. Uživatelům zpříjemní práci na webu nově zavedené klávesové zkratky a robotům zase mikroformáty.

„Neděláme na našem webu revoluci, ale posouváme jej opět o kousek dál. V loňském roce jsme se stali v konkurenci 160 webů absolutním vítězem soutěže WebTop100, a to především proto, že se snažíme, aby pro naše klienty bylo získání informací na webu a následné vyřízení hypotéky co nejpohodlnější,“ doplňuje Bohdan Suchánek, ředitel marketingu a PR Hypoteční banky.

S kreslířem Luďkem Bártou spolupracuje Hypoteční banka již několik let. Kreslený styl využívá v reklamních kampaních a vizuálech od roku 2005 a nyní se rozhodla přenést jej i na webové stránky. Kreslené kampaně připadají podle výzkumů klientům příjemné a dobře banku odlišují od konkurence.

Návštěvníci stránek si budou moci přečíst ve vztahu k jednotlivým produktům a službám vybrané reference klientů. „Věříme, že zájemce o úvěr jistě potěší možnost přečíst si zkušenosti stávajících klientů,“ dodává Bohdan Suchánek.