Webové stránky České spořitelny jsou díky novému vzhledu a struktuře přehlednější

[Tisková zpráva] Klienti České spořitelny a veřejnost mohou od 15. července 2010 „surfovat“ na nových webových stránkách banky.

-    Webové stránky České spořitelny navštíví průměrně asi 68 000 návštěvníků denně

-    V nejaktivnějších dnech je počet návštěvníků vyšší než 100 000

-    Nová zjednodušená struktura webových stránek a přehledné horizontální menu

Webové stránky České spořitelny mají nový design i strukturu, Banka totiž úspěšně dokončila přeměnu webu . Cílem změny je především zlepšení orientace pro 68 000 návštěvníků, kteří portál za den průměrně navštíví. Nejnavštěvovanější jsou pondělky, při špičkách zavítá na webové stránky České spořitelny více než 100 000 návštěvníků. Díky změně designu, navigace a struktury tak jsou webové stránky pro uživatele přehlednější. V nejbližších dnech bude banka na Facebooku představovat novinky týkající se webových stránek a komunikačního konceptu.

„Naše webové stránky patří k nejnavštěvo­vanějším v České republice, za měsíc je navštíví zhruba dva a půl milionu lidí. Takový zájem nás bezesporu těší, ale je pro nás také motivací mít co nejpřehlednější a uživatelsky atraktivní stránky,“ uvedl David Lorenc, ředitel úseku přímé bankovnictví České spořitelny. „Spolu s novým komunikačním konceptem budeme rozšiřovat i aktivity na sociálních sítích, které se v naší společnosti staly naprosto přirozeným komunikačním nástrojem. Od fanoušků se na nich dozvídáme důležité podněty a zpětnou vazbu, za které jsme nesmírně vděční,“ dodal David Lorenc.

Na nových webových stránkách najdou uživatelé oddělené informace pro jednotlivé klientské segmenty, obecné informace o bance jsou pak v samostatné sekci. Hlavním záchytným bodem pro uživatele se stalo přehledné horizontální menu, které na původním webu chybělo. Další výraznou změnou je redukce počtu odkazů. I nadále bude banka s klienty komunikovat na Facebooku.

Česká spořitelna také podstatně změnila způsob prezentace svých produktů a služeb. Informace rozdělila do několika stručných stránek. U produktu si navíc uživatel může najít pobočku, která produkt nabízí, nebo o něj přímo požádat pomocí on-line formuláře. Například v současné době stále více žádané cestovní pojištění si mohou klienti bez návštěvy pobočky snadno založit přes internet během několika minut.

Změna podoby webu České spořitelny vycházela zejména z chování uživatelů. Česká spořitelna provedla řadu kvalitativních i kvantitativních výzkumů, např. testy různých variant stránek s využitím oční kamery. Výsledky výzkumů jasně definovaly optimální rozložení důležitých prvků na stránkách a banka tedy mohla nastavit ideální podobu stránek tak, aby byla pro uživatele co nejpřehlednější.

Stávající web České spořitelny vznikl již před pěti lety. I přes kladné hodnocení uživatelů i odborníků v prestižních webových anketách a soutěžích, reagovala Česká spořitelna na rychlý vývoj v oblasti internetu a zcela změnila podobu svých webových stránek, které návštěvníci najdou na známé adrese www.csas.cz