Web České pojišťovny je stále vyhledávanější

Praha (12. prosince 2005) - Internetové stránky České pojišťovny přitahují stále více klientů a jejich letošní návštěvnost ve srovnání s loňským rokem vzrostla v průměru o 13 tisíc unikátních návštěvníků měsíčně.

Webovské stránky ČP rovněž v roce 2005 získaly společně s webem Hewlett-Packardu 6. a 7. místo v rámci projektu WebTop100 mezi stovkou hodnocených firem, u kterých odborná porota posuzovala korporátní internetovou prezentaci. Mezi finančními institucemi byl web České pojišťovny celkově druhý. Při analyzování internetu ČP experti ocenili především jeho informační hodnotu a použitelnost.

Zatímco v roce 2003 se v průběhu listopadu na počítačích objevily adresy www.cpoj.cz 370 tisíckrát a vloni 411 tisíckrát, letos už se tak stalo ve více než 426 tisících případech. V listopadu 2003 si úvodní stránku webu ČP prohlédlo 30 tisíc lidí, vloni 51 tisíc a letos v listopadu už ji navštívilo téměř 55 tisíc. Společně s listopadem bývají už tradičně nejhojnějšími měsíci také březen a říjen.

V průběhu března, října a listopadu totiž vždy vrcholí zájem o produktovou nabídku, o níž Česká pojišťovna informuje mimo jiné také na svém webu. V březnu jde především o informace, týkající se povinného pojištění cestovních kanceláří proti úpadku. Lidé totiž právě v této době začínají přemýšlet o letní dovolené a zajímají se o seznamy pojištěných cestovních kanceláří (http://www.cpoj.cz/default.aspx?…) Během letošního března také ale měli větší zájem o informace, týkající se následků lokálních záplav, které postihly především jižní a severní Moravu a východní Čechy. Podzimní měsíce pak zvyšují návštěvnost internetových stránek ČP už standardně kvůli novým sazbám povinného ručení, které stále ještě zhruba polovina českých motoristů platí od počátku následujícího roku. Zatímco v roce 2003 otevřelo internetovou adresu České pojišťovny (www.cpoj.cz) 30542 lidí, vloni už jich bylo 51996.

Významnou změnu zaznamenaly internetové stránky České pojišťovny letos v lednu, kdy začaly být mnohem více orientovány na klienty a jejich individuální potřeby. Dominuje jim hlavní navigace na sekce pro Osoby a Firmy. Podsekce potom představují produktovou nabídku, často doplněnou také příklady a všeobecnými a doplňkovými pojistnými podmínkami. V rámci sekce Klientský servis mohou navíc zákazníci on-line nahlásit svoji škodu, uzavřít pojištění nebo si stáhnout potřebné formuláře, aniž by museli osobně navštívit některou z poboček ČP. Internetové stránky České pojišťovny mají také anglickou a ruskou verzi. Anglickou Home Page týdně navštíví v průměru 190 návštěvníků, ruskou přibližně 85 čtenářů, kteří dávají přednost azbuce.

Kompletní nabídku pojištění a seznam kontaktních míst v celé České republice doplňuje také media servis pro novináře, na kterém jsou vystaveny tiskové zprávy, obrázky a loga (http://www.cpoj.cz/default.aspx?…).

Česká pojišťovna je největší domácí pojišťovací ústav s tržním podílem 37 procent. Má základní kapitál 3 miliardy korun a spravuje přes 13 milionů pojistných smluv. Jediným akcionářem České pojišťovny je společnost PPF Group N. V.