Vyšší úrokové sazby fungují – lidé přišli na chuť tučným účtům

PRAHA, 10. ŘÍJNA, 2006 – Postžirový účet Poštovní spořitelny se zvýšenou úrokovou sazbou 2 % p.a pro všechny nové klienty zabodoval. Chutná nabídka je v bance k dispozici od poloviny září a jen za prvních čtrnáct dní je počet nově založených postžirových účtů oproti celoročnímu průměru o 60 % vyšší.

„Motivace úrokovými sazbami je pro klienty velké lákadlo. Potvrzují to průběžné výsledky kampaně na postžirové účty. Oproti předchozím dvěma týdnům se zvýšil počet zakládaných účtů o téměř 40 %. Tuto kampaň můžeme považovat za nejúspěšnější v letošním roce,“ komentuje výsledky Tomáš Zrzavecký, ředitel marketingu Poštovní spořitelny.

Zvýšenou úrokovou sazbu 2 % získají u Poštovní spořitelny všichni, kdo si založí účet ve dnech do 15. října 2006 v programech Plus, Klasik a pro částku do výše 100 000 Kč (zůstatek nad tuto částku je úročen standardně). Zvýhodněná úroková sazba platí do 31. prosince 2007.

V Poštovní spořitelně neplatíte za příchozí platby, banka je přitom dostupná na více než 3 300 kontaktních místech s nejvýhodnější otevírací dobou. K Postžiru dostanete navíc zdarma Maxkartu s pojištěním proti ztrátě úrazovým pojištění a moderní bezpečné elektronické bankovnictví navrch.

Postžirový účet

• je běžný účet poskytující standardní sortiment nabízených služeb a umožňující navázání služeb „nadstavbových“
• je určen fyzickým osobám ke správě osobních či rodinných financí
• v závislosti na věku i rozsahu poskytovaných služeb je členěn na jednotlivé klientské programy: MINI, JUNIOR, KLASIK, PLUS, SENIOR a HANDICAP.