Výsledky Červeného konta potvrzují zájem o spořicí účty

Prodej Červeného konta Poštovní spořitelny ve srovnání s posledními měsíci minulého roku roste rychlým tempem. O 70 procent vzrostl v lednu počet zřízených spořících účtů v porovnání s prosincem 2007. Únorové meziměsíční srovnání přineslo dalších 34 procent navíc.

Nový typ spořicího účtu Červené konto Poštovní spořitelny se od svého uvedení na trh stalo jedním z nejvyhledáva­nějších produktů banky ke zhodnocení finančních prostředků klientů.

„Spořicí účty jednoznačně zažívají na trhu svůj comeback. K atraktivní úrokové sazbě přidává Poštovní spořitelna jednoduchost, širokou dostupnost a nulové transakční poplatky,“ komentuje důvody nárůstů Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny a dále dodává, že „Červené konto nabízí výhodnou úrokovou sazbu ve výši 3 % se zůstatkem nad 50.000 Kč, kterou se snažíme rozumně upravovat v závislosti na změnách na trhu.“.

Další výhody účtu (vedle zajímavé úrokové sazby) jsou spojeny přímo s jeho zřízením a vedením. „Červené konto není zatíženo transakčními poplatky ani poplatky za vedení a zrušení účtu. Velké plus účtu je také to, že ho klient může jednoduše odkudkoli ovládat pomocí elektronického bankovnictví,“ upřesňuje Libor Svoboda.

Kromě finančních center PS je možné o účet zažádat na všech poštách v České republice a od 1. dubna tohoto roku také prostřednictvím obchodních zástupců ČMSS.

Červené konto však nepředstavuje ojedinělou nabídku spořicích účtů, ale naopak doplňuje rodinu spořicích a investičních produktů Poštovní spořitelny. Do ní se mimo jiné řadí ještě Spořicí investiční účet a Poštovní investiční program – zajištěný. „Chceme klientovi spoření a investování maximálně usnadnit. Z ucelené nabídky si každý vybere podle svých potřeb,“ uzavírá Svoboda.