Výpisy od Poštovní spořitelny do emailové schránky šetří peníze klientů

PRAHA, 13. července – Klienti Poštovní spořitelny již nepotřebují poštovní schránku. Alespoň ne tu klasickou. Ti, kteří mají u Poštovní spořitelny zřízený Postžirový účet, Postkonto nebo Eurokonto, mohou od 1. července používat bezplatné zasílání elektronických výpisů.

Zájemci mají možnost zvolit si frekvenci i formát výpisů. Příjem lze nastavit po každém obratovém dnu, týdně nebo měsíčně. Ve formátech mohou volit mezi variantami text, html, xml či pdf. „Klient s Postžirovým účtem, který si předtím nechával zasílat týdenní výpisy, ušetří s elektronickou formou 38 korun měsíčně, což je 456 korun ročně,“ uvedl Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny.

Pro jejich příjem na email stačí, aby měl klient aktivovánu některou ze služeb elektronického bankovnictví Poštovní spořitelny. Banka předpokládá, že novou službu ocení především věkově mladší část naší klientely.

Postžirový účet, Postkonto nebo Eurokonto má v Poštovní spořitelně přes milion lidí. „Rychlým tempem roste využití elektronického bankovnictví, jen v počtu klientů Poštovní spořitelny přes 400 % za rok 2005, a tak lze očekávat, že o novou službu bude velký zájem,“ čeká Libor Svoboda.