Výhod přímé likvidace využilo již více než tisíc klientů České Pojišťovny

[Tisková zpráva] Od 27. září 2010, kdy Česká pojišťovna řidičům představila 1. Povinné ručení Bez povinností, využilo služeb přímé likvidace nabízené v rámci tohoto revolučního produktu již více než tisíc motoristů – klientů České pojišťovny.

Jen za první měsíc existence unikátní novinky Česká pojišťovna realizovala také 500 asistenčních zásahů spojených s odtahem vozidla a více než stovka jejích klientů využila možnosti zapůjčení náhradního vozidla na tři dny zdarma.

„Služby přímé likvidace již využila více než tisícovka našich klientů. Pozitivní odezva řidičů tak potvrdila výsledky průzkumu, který jsme si ještě před spuštěním této služby mezi klienty nechali zpracovat,“ říká Radim Nekov, vrchní ředitel likvidace pojistných událostí České pojišťovny. „Nemuset jednat s cizí pojišťovnou a jen zavolat do své, tedy do České pojišťovny, která vyřídí všechny nepříjemné povinnosti za klienta, to byl motoristy jeden z nejčastěji zmiňovaných benefitů, který si k povinnému ručení přáli. My jsme pak přidali navíc ještě další dva – odtah nepojízdného vozu a zapůjčení náhradního vozidla zdarma na tři dny, a to nejen pro poškozeného, ale i pro viníka nehody,“ dodává Radim Nekov.

Přímá likvidace v praxi

Klient České pojišťovny v podstatě odkudkoli, nejlépe přímo z místa nehody, zavolá na linku Klientského servisu a operátorovi sdělí, že se stal účastníkem dopravní nehody, kterou nezavinil. Operátor následně klientovi podrobně vysvětlí další postup – nabídne službu přímé likvidace, zdarma zapůjčení náhradního vozidla na 3 dny a odtah nepojízdného vozu až do vzdálenosti 500 km. V případě, že klient chce využít služby přímé likvidace, kontaktuje jej nejpozději do 24 hodin po registraci škody likvidátor, který s ním probere detaily a podrobně vysvětlí, jak Česká pojišťovna vyřídí škodu u pojišťovny viníka, jak se postará o předání všech potřebných dokladů, zajištění prohlídky vozidla a o pomoc s opravou.

„V procesu likvidace pojistné události se klienti České pojišťovny mohou spolehnout nejen na nejširší síť mobilních techniků a smluvních servisů, ale také na skutečnost, že každý klient dostává při vyřizování škody svého osobního likvidátora. Ten jej kontaktuje bezprostředně po registraci škody, nasměruje ho do příslušné opravny, nebo poradí, kde nakoupit patřičné náhradní díly, zodpoví veškeré dotazy a v podstatě klienta provede likvidací pojistné události až do výplaty peněz,“ říká Radim Nekov.

Unikátní produkt 1. Povinné ručení Bez povinností uvedla Česká pojišťovna na trh 27. září letošního roku. Tato revoluční novinka pomáhá řidičům ve všech nehodových situacích. Nechrání tedy jen okolí, ale i vlastníka vozidla samotného, a to i v případě, kdy mu škodu způsobil klient jiné pojišťovny. Česká pojišťovna tuto škodu zdokumentuje, vyplatí pojistné plnění a vše potřebné pak dořeší s pojišťovnou viníka. Kromě bezplatné pomoci při vyřízení pojistné události s pojišťovnami viníků nehod poskytuje Česká pojišťovna motoristům také další služby. Klienti s nejběžnějšími produkty povinného ručení Standard a Bonus Exclusive získávají navíc bezplatný odtah vozu až do vzdálenosti 500 km a bezplatné zapůjčení náhradního osobního vozidla na tři dny.

Česká pojišťovna je největší pojišťovnou na českém trhu, a to jak celkově, tak i v oblasti povinného ručení. Pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem motorového vozidla mají u České pojišťovny uzavřeno téměř dva miliony klientů.