Volksbank CZ spouští kampaň zaměřenou na firemní klientelu

Koncem listopadu spouští Volksbank CZ podzimní kampaň zaměřenou na oblast firemní klientely. Cílem marketingové kampaně, která se soustředí zejména na propagaci regionálních center Volksbank CZ, je oslovit malé a střední podniky.

Hlavním komunikačním kanálem kampaně bude tisková inzerce v regionálních médiích. Novým prvkem v této marketingové aktivitě banky je využití vlastních zaměstnanců. Firma tentokrát klade důraz na propojení nabízených služeb a konkrétních tváří.

S formou propagace zaměřenou na regionální divize máme velice dobrou zkušenost již z jarní kampaně, jejíž výsledek splnil naše očekávání, a proto se při realizaci podzimní marketingové kampaně chceme vydat podobným směrem, vysvětluje Petr Žibřid, ředitel marketingu a komunikace Volksbank CZ, a dodává: Lokální charakter kampaně bude mimo jiné prezentovat i osobní vzkaz regionálních ředitelů firemní klientely, kteří se tímto způsobem zapojí do vytváření celkového povědomí o Volksbank CZ.