Volksbank otevřela již 16. pobočku v ČR

Kromě prezentace ostravské pobočky byly na tiskové konferenci uvedeny připravované novinky v nabídce, plány další expanze pobočkové sítě na území České republiky do roku 2005, která by měla dosáhnout čísla 35 a zahrnovat tak všechna města s více než 50 000 obyvateli, auditované hospodářské výsledky za rok 2002, neauditované výsledky za první čtvrtletí roku 2003.

Tiskové konference, která se konala 20. června 2003 u příležitosti otevření ostravské pobočky Volksbank CZ, a. s., se zúčastnili předseda představenstva Volksbank CZ Johann Lurf, nově zvolený člen představenstva Dieter Fennel, ředitel ostravské pobočky Radim Pretsch, za VB Leasing CZ, spol. s r. o., ředitel Radek Fučík a také zástupkyně Nadace Janáčkovy Hukvaldy Radka Kotterbová a to v souvislosti s partnerstvím mezi Volksbank a Mezinárodním hudebním festivalem Janáčkovy Hukvaldy, jehož 10. ročník byl zahájen právě 20. června 2003.

Volksbank též představila novinky pro klienty, které budou připraveny ve druhém pololetí 2003. Pro klienty z řad občanů se jedná o rozšíření nabídky produktů o spotřebitelské úvěry, čipové karty a mimo dalších také financování bydlení. Pro firemní klientelu bude paleta produktů zahrnovat financování developerských projektů, vylepšení stávajících a uvedení nových produktů v oblasti provozního financování, produkty pro bytová družstva, uvedení Trade Finance a vylepšení nabídky Treasury Service a další.

Společnost VB Leasing CZ ústy svého ředitele okomentovala vývoj dosavadních výsledků hospodaření a obratu. Současně představila nové aktivity v rámci produktů ŽIVNO LEASING, MEDICAL LEASING a INTERNET LEASING, zaměřující se především na klienty z oblasti drobného podnikání. Od února 2002 má společnost VB Leasing CZ zastoupení mj. i v Ostravě.

Volksbank CZ ohlásila unikátní projekt – kampaň 10 minut = 100 korun. Rychlost obsluhy na svých pobočkách podpořila banka finančním závazkem. Delší než desetiminutové čekání na kontakt ze strany pracovníka banky bude znamenat připsání stokoruny na účet klienta vedený u Volksbank. Banka tak jako jediná v ČR ručí za svůj závazek rychlé obsluhy penězi.

V souvislosti s touto kampaní a 10. výročím přítomnosti Volksbank na českém trhu bude 10. července spuštěna na http://10.minut.volksbank.cz soutěž v závodění Volksbank Racing s možností zajímavých výher pro každého desátého. Zároveň dojde k redesignu stránek www.volksbank.cz. Budou příjemnější a pro návštěvníky Internetu přehlednější.

Vincent Collard
Vedoucí oddělení marketingu
Volksbank CZ, a. s.