Volksbank CZ vychází vstříc svým klientům a ruší některé poplatky

S platností od 1. května 2009 mění Volksbank CZ sazebník. Poplatky za některé služby se mění, jiné, jako například poplatek za příchozí platby pro fyzické osoby nebo poplatek za vklad hotovosti na pokladně, banka ruší úplně.

Při úpravě poplatků jsme kladli důraz na potřeby a přání našich klientů. Rozhodli jsme se proto snížit poplatky zejména u nejfrekvento­vanějších operací na účtech a u služeb, které klienti využívají nejčastěji. Proto jsme zrušili například poplatek za došlou platbu u fyzických osob, komentuje změny Petr Žibřid, ředitel marketingu a komunikace Volksbank CZ, a doplňuje: Změnami v sazebníku reagujeme zejména na hlasy klientů, kteří nejsou spokojení s výší či odůvodněním některých poplatků.

Volksbank CZ zároveň rozšířila služby elektronického bankovnictví: SMS a e-maily s údaji o zůstatku na účtu jsou klientům zasílány zdarma. Ačkoli nové sazby vstupují v platnost až 1. května 2009, již nyní je aktualizovaný sazebník k dispozici na webových stránkách Volksbank. Přímo v aplikaci stačí změnit datum a uživateli se načte verze platná pro daný termín.

Vybrané změny v sazebníku Volksbank CZ:

  • Zrušení poplatku za hotovostní vklad na účet na pokladně banky (dříve 10 Kč)
  • Zrušení poplatku za došlou platbu pro fyzické osoby – občany (dříve 6 Kč)
  • Zrušení pojmu účetní položka (týká se hotovostních transakcí a transakcí platební kartou)
  • Rozšíření služeb elektronického bankovnictví – zaslání SMS a e-mailu o zůstatku zdarma
  • Rozšíření služeb Phone banking o platby SIPO a povolené inkaso
  • Zvýšení limitní hranice pro nadměrný hotovostní vklad (z 250 000 Kč na 500 000 Kč)