Volksbank CZ má nového specialistu na marketingový výzkum

[Tisková zpráva] Volksbank CZ má od listopadu novou posilu v oddělení marketingu a komunikace. Michal Pitucha bude v bance zodpovědný za oblast consumer insight, realizaci výzkumů, řízení vztahů se zákazníkem a orientaci na konkurenci.

„Do Volksbank CZ nastupuji se zkušeností z pojišťovacího sektoru. Mým úkolem bude správně identi-fikovat potřeby zákazníků Volksbank a podílet se na přípravě řešení, která povedou ke zvýšení klientské spokojenosti a věrnosti,“ komentuje svůj vstup do Volksbank Michal Pitucha, nový specialista průzkumu trhu.

Michal Pitucha (29 let) přichází do Volksbank CZ z pojišťovny Generali, kde byl od roku 2009 zodpovědný za kvalitativní a kvantitativní průzkum trhu, mystery shopping a měření zákaznické zkušenosti. Svou kariéru odstartoval v roce 2001 u Českého Telecomu (dnes Telefónica O2), kde, mimo jiné, působil v pozici Customer Experience Specialist.

Michal Pitucha vystudoval Evropská hospodářskosprávní studia na Univerzitě J. A. Komenského v Praze. V současné době dokončuje magisterské studium v oboru Strategický management na Soukromé vysoké škole ekonomických studií. Hovoří anglicky.

Volný čas tráví cestováním především do Skandinávských zemí. Věnuje se také amatérskému vytrvalostnímu bě­hu.