Vodafone mění vzhled svých webových stránek

Vodafone změnil obsah a vzhled svých webových stránek www.vodafone.cz a zpřehlednil styl navigace. Operátor tím chce zákazníkům maximálně usnadnit orientaci na svých stránkách. Analýzu stávajícího stavu, na jejímž základě byly změny provedeny, pro Vodafone vypracovala společnost H1.cz.

Webové stránky Vodafonu patří k nejnavštěvo­vanějším stránkám v ČR. Mezi nejpoužívanější sekce patří SMS brána s 690 304 reálnými uživateli měsíčně (duben 2008).

„Komunikaci na Internetu přikládáme stále větší význam. S rostoucí návštěvností našich stránek www.vodafone.cz také stoupá naše chuť vylepšovat jejich vzhled i obsah tak, aby v nich uživatelé našli to, co hledají, a třeba i něco navíc,“ říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu.

Hlavní změny webových stránek Vodafonu se týkají především:

  • zpřehlednění stylu navigace, díky níž se budou uživatelé na webu lépe orientovat
  • změna obsahu textů a jejich členění tak, aby byl pro zákazníky co nejsrozumitelnější
  • optimalizace reklamních ploch
  • optimalizace stránek pro vyhledávače
  • celkového vzhledu stránek, který byl zpracován na základě komplexní příručky Design System Styleguide od Vodafone Group. Tato příručka byla vytvořena na základě četných studií a testovaní na uživatelích. Díky implementaci těchto globálních doporučení přináší česká pobočka Vodafonu svým zákazníkům stejnou uživatelskou zkušenost, jako mají zákazníci ostatních poboček Vodafonu ve světě
  • vzhledu internetové Samoobsluhy Můj Vodafone a eShopu

Více informací na webových stránkách www.vodafone.cz.