Visa spustila kampaň „Milujte každý den“, jež má za úkol představit výhody placení platebními kartami

Společnost Visa Europe spustila kampaň „Milujte každý den“, jejímž cílem je zvýšit používání platebních karet při nákupech a zároveň posílit povědomí o pohodlí a flexibilitě elektronických plateb mezi klienty i obchodníky. Kampaň postavená na leitmotivu lásky odráží základní poslání společnosti Visa, jímž je poskytnout držitelům karet snadný, pohodlný a bezpečný způsob platby za každodenní drobné nákupy.

Součástí tříměsíční kampaně je i spotřebitelská soutěž, jež běží od 1. října do 31. prosince. Chcete-li se soutěže zúčastnit a vyhrát jednu z úžasných cen, stačí, když v této době zaplatíte svou kartou Visa u jednoho z 45 000 obchodníků, kteří v České republice platbu kartou Visa umožňují. Při každé transakci u obchodníka má držitel karty možnost tipnout si, kolik lidí se soutěže zúčastní. Vítězem se stává ten, kdo bude konečnému číslu nejblíže. Soutěže se mohou zúčastnit klienti následujících bank: Česká spořitelna, ČSOB, Citibank, eBanka, HVB Bank Czech Republic, Komerční banka, Raiffeisenbank nebo Živnostenská banka. Kampaň je komunikována v rádiu a v televizi, dále je podporovaná formou přímého mailingu, tiskovými materiály, online reklamami i reklamami na displejích bankomatů.

„Visa je nejrozšířenější, nejuznávanější a nejpoužívanější platební značka na světě – a to nejen kvůli tomu, kde všude s ní můžete platit, ale co vše vám Visa umožňuje,“ prohlásila Jana Lvová, Area Manager Visa Europe pro Českou republiku. „Kampaň „Milujte každý den“ podporuje náš závazek dodávat inovativní produkty a služby, které lze používat kdekoli, kdykoli a které umožní držitelům našich karet žít tak, jak si přejí.”

„I nadále budeme klientům ukazovat, že platby kartami Visa a jejich přijímání v obchodech je výhodné pro spotřebitele, obchodníky i celkově pro ekonomiku. Čeští držitelé karet si evidentně začali uvědomovat, že používání karet Visa při nákupech je bezpečnější, rychlejší a pohodlnější než platby v hotovosti. Obchodníci na druhé straně zaznamenali nárůst objemu, spokojenější zákazníky a nižší náklady na manipulaci s hotovostí,“ dodává Jana Lvová.

S kampaní „Milujte každý den“ pokračuje společnost Visa Europe ve svých plánech představovat výhody placení kartou Visa v České republice. Předchozí aktivity, jako byla disneyovská kampaň nebo akce James Bond a „S Visou na nákup“ se ukázaly jako úspěšné a přispěly ke zvýšení objemu bezhotovostních plateb u českých obchodníků.