Hlavní navigace

VISA dosáhla v segmentu platebních karet Visa Commercial celosvětového objemu 255 miliard amerických dolarů

Asociace Visa International oznámila, že hodnota obchodních transakcí a výběrů provedených platebními kartami Visa Commercial dosáhla během 12 měsíců (k 30. červnu 2005) hodnoty 255 miliard USD. Tato hodnota potvrzuje široké rozšíření platebních karet Visa Commercial mezi firmami a státními institucemi po celém světě.

Sdílet

Asociace Visa a její členové dosáhly objemu 100 miliard USD za desetileté období, za další tři roky pak překonaly hranici 200 miliard USD. Nyní se však velice rychle přibližujeme mezníku 300 miliard USD globálního objemu, navíc dosaženého během jednoho roku. Toto číslo nejlépe ilustruje dynamický růst a obrovský úspěch produktů nabízených pod hlavičkou Visa Commercial, prohlásil viceprezident společnosti Visa International Aliza Knox, který je odpovědný za segment Visa Commercial. Jakožto přední poskytovatel komerčních platebních řešení po celém světě asociace Visa využívá vlastní globální akceptační síť a zkušenosti v oblasti platebních prostředků k tomu, aby nabídla nové a efektivní řešení pro soukromý i veřejný sektor.

Dosažení objemu 255 miliard dolarů svědčí o dynamickém celosvětovém růstu Visa Commercial a odráží 27,5 procentní nárůst k němuž došlo ve srovnání se stejným obdobím o rok dříve.

Gabriele Cappelletti, manažer Visa Commercial v asociaci Visa Europe, dodává: Společnosti v celé Evropě stále častěji volí karty Visa Commercial, které jim slouží jako nástroj pro korporátní finance a pro kontrolu výdajů. V průběhu loňského roku jsme zaznamenali nárůst objemu transakcí o 35 procent. Velké i malé firmy po celé Evropě si uvědomují, že karty Visa Commercial nabízejí snadný a pohodlný způsob nákupu zboží i služeb, přičemž navíc umožňují přehlednou kontrolu firemní výdajů.

Platební karty Visa Commercial jsou nabízeny členskými institucemi asociace Visa a jsou určeny k tomu, aby firmám a státním úřadům pomohly dosáhnout větší transparentnosti, kontroly a úspory času i nákladů, stejně jako kompatibility s firemními a právními směrnicemi.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).