Victoria Volksbanken zaznamenala nárůst prodeje cestovního pojištění

Praha, 26. července 2006 – Victoria Volksbanken pojišťovna, a.s. zaznamenala výrazný nárůst prodeje cestovního pojištění. Oproti loňskému roku uzavřela o 63 % více dlouhodobých smluv. U krátkodobých smluv je situace srovnatelná s rokem 2005, kdy v období leden – červen uzavřela zhruba čtyři tisíce smluv. Celkem tedy Victoria Volksbanken za první pololetí 2006 prodala více než sedm a půl tisíce cestovních pojistek.

„Cestovní pojištění tvoří zhruba čtvrtinu prodejních aktivit naší společnosti. Nabízíme ho s velkým úspěchem již od roku 1996. Od té doby jsme uzavřeli téměř 300 000 pojistek,“ říká Kurt Rössler, člen představenstva Victoria Volksbanken.

Victoria Volksbanken se specializuje zejména na úrazové a cestovní pojištění. V současné době nabízí cestovní pojištění VICTORY, které hradí tři rizika bez limitu pojistného plnění: léčebné výlohy, lékařský převoz a aktivní asitenci. Repatriaci tělesných ostatků hradí do 250 000 korun, náklady na doprovázející osobu při transportu do 75 000 korun a stomatologii do 5 000 korun.

Cestovní pojištění VICTORY je určeno pro dvoutýdenní dovolenou po Evropě a na 14 dní stojí 280 korun. „Můžete nalézt konkurenční pojistky, které jsou o pár korun levnější, ale zpravidla vyžadují finanční spoluúčast klientů. U cestovního pojištění VICTORY spoluúčast není,“ uvedl jednu z hlavních výhod Kurt Rössler.

Reklamní tváří VICTORY je útočník české fotbalové reprezentace Milan Baroš. Milana Baroše v životní velikosti mohou lidé potkávat na plakátech v prodejnách BILLA po celé České republice. Pojištění se totiž kromě poboček Victoria Volksbanken prodává také v síti těchto supermarketů. Kdo se rozhodne uzavřít pojistku během nákupu, získá slevu 10 %. Každý týden od začátku fotbalového mistrovství světa se ze všech nově uzavřených smluv losuje 10 výherců, kteří získají dres s podpisem Milana Baroše.