Věrnostní body z Bonus Programu ČS bude možné věnovat i na charitu

Bonus Program České spořitelny, jehož prostřednictvím klienti mohou sbírat body za transakce uskutečněné kartou a následně vybírat dárky, vstupuje do své další etapy. Od listopadu budou moci klienti body, které v rámci věrnostního programu získají, věnovat i na charitativní účely.

Jsme bankou pro více než pět milionů našich klientů a zároveň jsme spolehlivým partnerem pro více než deset milionů obyvatel této země, pro celou společnost v níž působíme. Svou roli vnímáme velmi silně také v pomoci potřebným. Sami realizujeme charitativní aktivity za desítky milionů korun ročně. Nyní bychom rádi zapojili do těchto aktivit i naše klienty, řekl Martin Škopek, člen představenstva České spořitelny, a.s.

Po úspěšném projektu z března letošního roku, kdy jsme za každou platbu kartou, kterou naši klienti uskutečnili, věnovali 0,50 Kč z našich výnosů Nadačnímu fondu Mamma, přicházíme nyní prostřednictvím Bonus Programu s další možností, jak mohou klienti aktivně a snadno přispět na dobročinné účely, konstatoval Martin Škopek.

Princip je jednoduchý: Česká spořitelna, která dlouhodobě spolupracuje s nejrůznějšími charitativními organizacemi, vyjedná s konkrétní organizací nákup konkrétního zboží nebo vybavení. Každý takový nákup bude mít určitou hodnotu ve věrnostních bodech. Klienti budou moci připisovat svoje body na daný nákup až do dosažení cílového počtu bodů. Následně ČS předá organizaci prostředky potřebné k nákupu vybavení či zboží. Klienti tak budou přispívat konkrétní organizaci na její konkrétní potřebu.

Informace o tom, na jaký projekt se body sbírají a jaký je stav bodového účtu daného projektu, budou k dispozici na stránkách www.csas.cz a na infolince Bonus programu, tel: 844 888 448.

Před Vánoci 2005 proběhnou dvě sbírky současně. Jedna bude určena pro Kojenecký ústav v Opavě na pořízení vybavení prenatální místnosti pro předčasně narozené děti. Druhá bude věnována sdružení Život 90 na pořízení tří mechanických vozíků k zapůjčení tělesně postiženým. Kojenecký ústav spolupracuje s Nadací Terezy Maxové, dlouhodobým partnerem Nadace České spořitelny. Život 90, pečující o seniory, je dlouhodobým partnerem České spořitelny.

Toto propojení kartového programu České spořitelny a charity není prvním svého druhu. Již na jaře letošního roku proběhla velmi úspěšná akce: v období od 20. března 2005 do 20. května 2005, připisovala Česká spořitelna za každou platbu kartou nebo za dobití kreditu mobilního telefonu v bankomatu, které klienti uskutečnili, 0,50 Kč ze svých výnosů na konto Nadačního fondu Mamma. Česká spořitelna celkem věnovala fondu výnosy z kartových operací ve výši 3 510 114 Kč. Nadační fond prostředky využil na nákup mamografu. Klienti ČS v uvedeném období realizovali přes 7,02 milionu transakcí.

Klára Gajdušková
tisková mluvčí FSČS a.s.