Vánoční nákupy začínají – zájem o úvěry Poštovní spořitelny vzrostl o 22 %

PRAHA, 2. listopadu 2005 – Na trhu úvěrů se již začíná projevovat zvýšený zájem spojený s předvánočním obdobím. Svědčí o tom výsledky prodejů spotřebitelských úvěrů Poštovní spořitelny, které se v rámci předvánoční kampaně zvýšily o 22 % ve srovnání s obdobím před počátkem kampaně. Celkový objem poskytnutých spotřebitelských úvěrů přesáhl ke konci října miliardu Kč.

Nárůsty počtů spotřebitelských úvěrů Poštovní spořitelny svědčí o tom, že mnohé české domácnosti již zahájily předvánoční nákupy. Průměrný počet nově poskytnutých úvěrů se zvýšil z 920 měsíčně na 1120 měsíčně, což je nárůst o 22 %, uvedl Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny. Vliv na to má vedle předvánočního období i právě probíhající kampaň, dodal Libor Svoboda.

V rámci kampaně mohou klienti získat spotřebitelský úvěr Poštovní spořitelny bez poplatku za vyřízení. Mohou tak ušetřit mezi 300 a 3500 Kč. Kampaň běží od září do konce listopadu. Předpokládáme, že zájem o spotřebitelské úvěry bude blížícími se Vánocemi sílit. Tento produkt totiž nabízí klientům jednoduchou možnost získat peníze na cokoli. Podle objemu poskytnutých prostředků je právě spotřebitelský úvěr naším nejpopulárnějším produktem. Ke konci října jsme v objemu poskytnutých prostředků překročili miliardu Kč, prohlásil Libor Svoboda.

Výrazný nárůst zájmu zaznamenal i Poštovní úvěr Čtyřlístek. Počet poskytnutých Čtyřlístků vzrostl z průměrných 120 poskytnutých úvěrů před začátkem kampaně na 203 v jejím průběhu, tedy o 69 %.