V závěru loňského roku získaly České radiokomunikace 20 % všech nových ADSL zákazníků

(Praha 27. března 2007) - RADIOKOMUNIKACE a.s. dále posilují své postavení jedničky mezi českými alternativními telekomunikačními operátory. Během posledního čtvrtletí minulého roku společnost získala více než 10 000 zákazníků služeb ADSL. České radiokomunikace tak v současnosti mají téměř 30 000 broadbandových zákazníků.

„Vysoce nadprůměrné výsledky prodejů ADSL služeb za poslední čtvrtletí loňského roku jsou výsledkem vylepšeného marketingu, úspěšné konsolidace portfolia společnosti TELE2, nových prodejních kanálů a pokračujících investic do vlastní sítě,“ prohlásil dnes Ian McKenzie, generální ředitel společnosti RADIOKOMUNIKACE a.s. „Potvrzuje se tak správnost strategického rozhodnutí rozšířit aktivity společnosti také na rezidentní trh,“ doplnil Ian McKenzie.

V posledním čtvrtletí 2006 vzrostl celkový počet unbundlovaných linek na českém trhu o 46 %. Na tomto přírůstku se hlasové a broadbandové služby Českých radiokomunikací na pevných linkách Premium ADSL, Premium Telefon a Business xDSL podílely 85 %.

V posledním čtvrtletí minulého roku se podle údajů Telefónica O2 Czech Republic podařilo Českým radiokomunikacím v oblasti pokrytí vlastních sítí získat více než 40% podíl všech nových zákazníků ADSL služeb. Celkově získaly České radiokomunikace na českém ADSL trhu během posledního čtvrtletí minulého roku více než 10 000 zákazníků na fixních linkách, tj. více než 20 % všech nových klientů.