V roce 2005 si klienti přes přímé bankovnictví dobili kredit do mobilních telefonů za 325 mil. Kč

V průběhu loňského roku si klienti GE Money Bank dobili prostřednictvím nástrojů přímého bankovnictví kredit do mobilních telefonů za 325 milionů Kč. Podobně jako vloni využívali nejčastěji k dobíjení službu Mobil Banka. Rekordním měsícem byl prosinec, když zájem o dobíjení kulminoval na Štědrý den s 2,2 miliony Kč.

Klienti GE Money Bank si v loňském roce dobili prostřednictvím Mobil Banky a Internet Banky kredit do svých mobilních telefonů za více než 325 mil. Kč. V porovnání s rokem 2004 jde o nárůst o 5 %.

Na nárůstu se pozitivně projevil jak rostoucí počet uživatelů Mobil Banky a Internet Banky, tak i umožnění dobíjení kreditu do všech tří sítí českých operátorů, jež jsme vloni spustili jako první banka na českém trhu, řekla Ludmila Bilíčková, manažerka přímého bankovnictví GE Money Bank. Služba Internet Banka navíc dokáže klientům dobíjení výrazně usnadnit. Klient si může vytvořit seznam příjemců s jejich čísly a jmény. Příjemce kreditu navíc obdrží informační SMS zprávu, dodala.

Při výběru nástroje pro dobíjení využívali klienti vloni více Mobil Banku. Jejím prostřednictvím načerpali kredit v objemu 258,6 mil. Kč. Prostřednictvím Internet Banky pak načerpali zbývajících 66,4 mil. Kč.

Prosinec byl měsícem, v němž si klienti dobili největší objem prostředků – celkem 30,1 milionů Kč. Měsíční průměr kreditu dobitého prostřednictvím Mobil Banky a Internet Banky představoval v loňském roce více než 26,7 mil. Kč.

Ke konci roku 2005 využívalo některou z variant přímého bankovnictví GE Money Bank (Mobil Banka, Telefon Banka, Internet Banka) více než 486 tisíc klientů. V meziročním porovnání to představuje nárůst o 5 %.

GE Money Bank umožňuje jak u Mobil Banky, tak u Internet Banky dobíjení kreditu do mobilních telefonů všech tří operátorů, kteří působí na českém trhu. Prostřednictvím Internet Banky lze navíc snadno platit i vyúčtování za služby operátora Oskar.