S novou iPhone aplikací Kidsmile-me od UniCredit mohou uživatelé vytvářet své stylizované 3D portréty a navíc přispět na dobrou věc

[Tisková zpráva] V rámci iniciativy „Daruj úsměv dítěti“ má nová aplikace „KIDSMILE-ME“ pro iPhone získat nadšence pro grafiku z řad uživatelů iPhonu, kteří teď mohou vložit fotografii se svým úsměvem, a tu pak za pomoci 3D aplikace upravit do veselé podoby „dětského úsměvu“ – KidSmile.

    Uživatelé si mezi sebou mohou oblíbené KidSmiles vyměňovat a ti, kteří chtějí udělat dobrý skutek, se mohou zaregistrovat a prostřednictvím nadace UniCredit Foundation za ně UniCredit přispěje částku 10 EUR ve prospěch projektů dětského fotbalu.

Za pomoci aplikace „KIDSMILE-ME“ pro iPhone, kterou v dubnu představila UniCredit, mohou uživatelé vytvářet stylizované 3D podoby své tváře z fotografií, které stáhnou do iPhone, nebo se přímo vyfotí. Luís Figo jako oficiální vyslanec UniCredit byl první, kdo věnoval nové aplikaci portrét se svým úsměvem. Po úpravě fotografie za pomoci aplikace „KIDSMILE-ME“ svou tvář rozzáříte krásným úsměvem a budete vypadat mladší – to vše díky sofistikovanému výtvarnému zpracování a celému programovému systému.

Fotografie je zobrazená na 3D liniové síti, kde můžete za pomoci sady nástrojů měnit tvar a rozměry svých očí, nosu, úst i brady. Po dokončení těchto úprav odešle aplikace originální fotografii na vzdálený server a uživatel pak obdrží nazpět upravenou 3D fotku. Flexibilita programu umožňuje vkládat další fotografie a zkoušet nové způsoby úprav. Uživatelé si tak mohou vytvořit svůj vlastní styl „dětského úsměvu“.

Upravené fotografie je možné vyměňovat s přáteli, kolegy či příbuznými prostřednictvím e-mailu nebo sociálních sítí jako Facebook nebo Twitter, a mohou se při tom bavit porovnáváním stylizací a vyměňováním nápadů.

A ti, kteří chtějí udělat dobrý skutek, se mohou přihlásit prostřednictvím této aplikace do projektu „Daruj úsměv dítěti“. Touto cestou zajistí, že UniCredit podpoří částkou 10 EUR fotbalové školy pro radost – „Open Fun Football Schools“ – což je projekt sociálního začleňování propagující čestnost, týmovou hru a vzájemnou úctu mezi dětmi.

Systémové údaje:

•    Poplatky: zdarma

•    Kategorie: zábava

•    Velikost: 8,7 MB

•    Jazyk: anglicky

•    © UniCredit S.p.A.

•    Klasifikace 4+ (neobsahuje žádné závadné materiály)

Požadavky:

Kompatibilní s iPhone, iPod touch, iPad. Vyžaduje operační systém iOS 4.2 nebo novější.

Linky na aplikaci a na iniciativu „Make a Kid Smile“:

•    Aplikace KidSmile-Me: http://itunes­.apple.com/en/ap­p/kidsmile-me/id429381492?mt=8

•    Website: www.make-a-kid-smile.eu

•    Facebook:www.fa­cebook.com/Uni­CreditChampions

•    YouTube: http://www.you­tube.com/UniCre­ditChampions

Pro dětský úsměv

Pod mottem „Pro dětský úsměv" vyzývá UniCredit všechny, aby se přidali k úsilí skupiny zprostředkovat všem dětem zásady týmové hry a fair play. Za každého, kdo pošle fotografii se svým úsměvem na speciální webovou stránku, přispěje nadace UniCredit Foundation, nadace UniCredit, částkou 10 EUR na tzv. fotbalové školy pro radost (Open Fun Football Schools), a to až do celkové výše 200 000 EUR. Projekt propaguje principy fair play mezi dětmi žijícími v rozdělených společnostech hodnoty čestnosti, týmového ducha a vzájemné úcty. „Open Fun Football Schools" představují společenskou iniciativu řízenou mezinárodní dobročinnou organizací, zaměřenou na chlapce a dívky ve věku 7 až 12 let. Projekt využívá pedagogické koncepce fotbalu pro radost jakožto nástroje podpory mírového soužití, genderové rovnosti, tolerance a sociální soudržnosti v zemích a komunitách postižených válkou a etnickými konflikty.

Kampaň je možné aktivně podpořit do 29. května 2011, a to umístěním vlastní fotografie s úsměvem na www.make-a-kid-smile.eu. Aplikace „KIDSMILE-ME“ přestylizuje vaši fotografii na obrázek tváře rozzářené úsměvem a ten bude po zaregistrování umístěn na internetových stránkách do galerie nazvané KidSmile Arena. Luís Figo, jakožto oficiální vyslanec UniCredit pro sponzorství UEFA Champions League a sám velký podporovatel projektů na dobročinné účely, bude tuto kampaň významně propagovat prostřednictvím videa, L. Figo svůj úsměv již věnoval.