UNIQA pojišťovna spouští internetový portál pro klienty

[Tisková zpráva] V těchto dnech zahajuje UNIQA provoz svého nového informačního portálu pro klienty nazvaný „myUNIQA“. Ten je obdobou již plně etablovaného on-line bankovnictví a umožní jim pohotový náhled na pojistné smlouvy, jednoduché zadání změn bez nutnosti navštívit pobočku nebo zaslání sdělení pojišťovně.

Portál myUNIQA přispěje k většímu komfortu zákazníků, kteří od nynějška mohou operativně získat aktuální údaje o svých pojištěních, popřípadě měnit některé jejich parametry, a to přímo z pohodlí svého domova 24 hodin denně.

Přístup do systému je možný buď z webové stránky pojišťovny www.uniqa.cz nebo ze speciální adresy www.myuniqa.cz. Portál komunikuje s klientem česky, anglicky nebo německy. K zabezpečení oprávněného přístupu je třeba se nejprve registrovat pomocí klíčových údajů. Po úspěšném přihlášení obdrží klient heslo do myUNIQA doporučeným dopisem.

Po vstupu do portálu myUNIQA má zákazník k dispozici čtyři hlavní záložky:

1.    Smlouvy – pohled na veškeré aktivní i ukončené pojistné smlouvy, včetně hlavních údajů o nich (počátek a konec pojištění, pojistné, způsob placení). V této sekci může provést klient například změnu způsobu plateb pojistného, změnit některé parametry pojištěného vozidla, požádat o zelenou kartu, apod. Pro klienty životního pojištění slouží možnost výpočtu odkupného nebo zobrazení aktuální hodnoty podílových jednotek z investičního pojištění.

2.    Q-Partner – záložka je věnována aktuálnímu stavu věrnostního konta klienta. Lze si zkontrolovat status účtu a tudíž nárok na výhody vyplývající z tohoto programu.

3.    Moje data – sekce osobních údajů klienta: jméno, adresa, telefon, e-mail. Zde lze rovněž možné provést změnu hesla.

4.    Kontakty – záložka určená k přímé komunikaci s UNIQA pojišťovnou. Klient může zaslat sdělení segmentované podle účelu, včetně odeslání přílohy. Současně si zákazník zvolí, jakou formu odpovědi vyžaduje (telefonicky, e-mailem, poštou).

Portál myUNIQA je otevřený a v budoucnu bude průběžně doplňován o další funkce, například detailnější informace k aktivním smlouvám či možnost vytištění potvrzení pro finanční úřad, apod.