UniCredit Private Banking je nejlepší bankou v Itálii, ve střední a východní Evropě a v Srbsku

[Tisková zpráva] To konstatovali odborníci z 256 bank, kteří se podíleli na jednom z nejautoritativnějších průzkumů trhů privátního bankovnictví, který si každým rokem objednává prestižní anglický časopis Euromoney.

UniCredit Private Banking je nejlepší soukromou bankou v Itálii, ve střední a východní Evropě a v Srbsku z hlediska celkových poskytovaných služeb a umístila se také 33× na prvním místě v nejrůznějších jednotlivých odborných kategoriích.

To vyplývá z výsledků prestižního průzkumu nazvaného „Úplně nejlepší služby v oblasti privátního bankovnictví" zaměřeného na privátní bankovnictví a správu majetku na mezinárodních trzích, který každoročně zadává anglický časopis Euromoney. Kromě vítězství v oblasti nejlepších služeb v Itálii, ve střední a východní Evropě a v Srbsku získala UniCredit první místo také v řadě dalších kategorií, například: rozsah poradenských služeb, správa majetkového portfolia, úvěrová řešení/financování, investování do nemovitostí, strukturované produkty, řízené termínové obchody, luxusní investování, podnikové poradenství pro klienty privátního bankovnictví, specializované služby (manažeři podniků, podnikatelé, zděděný majetek a obchodní činnost), dodavatel komodit a další.

Průzkum v oblasti privátního bankovnictví a správy majetku je kvantitativním a kvalitativním dotazováním na nejlepší služby privátního bankovnictví podle geografických oblastí a sektorů činnosti. Tento průzkum byl proveden v termínu od 22: července do 6. listopadu 2009 na vzorku privátních bankéřů, bankovních poradců nebo produktových ředitelů 262 bank ze 101 zemí. Euromoney je jedním z nejuznávanějších časopisů na mezinárodním poli, pokud jde o správu majetku a privátní sektor, je orientačním místem pro řízení aktiv a pro odborníky v oblasti investic. Pan Andreas Woelfer, ředitel Privátního bankovnictví UniCredit Group, komentoval ocenění takto: „Tato ocenění potvrzují úspěch evropského přístupu k obsluze našich klientů za pomoci vyspělého mezinárodního know-how kombinovaného s péčí o vztah s klientem. Od počátku roku 2009 jsme usilovně pracovali na novém modelu obsluhy klientů, vycházeli jsme z nejlepší praxe uplatňované v naší Skupině. Tento model se opírá o tři hlavní pilíře: být domácí bankou s evropským dosahem, mít jeden unikátní produkt a investiční strategii po celé Evropě a nakonec, zaměřit se na řízení rizika s cílem ochránit klienta a zvýšit jeho kapitál."

Jak dále zdůraznil Dario Prunotto, ředitel UniCredit Private Banking: „Uvedený výsledek potvrzuje, že jsme společnost na evropské úrovni v oblasti privátního bankovnictví, a zároveň je oceněním schopností banky a celé skupiny vytvořit inovační a vítězný model obsluhy klientů. Skupina má díky profesionalitě svých zaměstnanců dostatečné know-how k tomu, aby uspěla ve velmi konkurenčním prostředí, kde operují všechny velké mezinárodní skupiny bok po boku tradičních specializovaných subjektů na trhu.“