UniCredit Leasing spouští nový obchodní projekt – Komoditní linie

[Tisková zpráva] UniCredit Leasing spouští projekt Komoditní linie, tedy nový obchodní model zaměřený na spolupráci s malými a středními obchodními partnery (značkami) a prodejci. Jde o modifikaci oblíbeného značkového financování, kde si UniCredit Leasing dlouhodobě udržuje vedoucí pozici na českém trhu nebankovního financování. Bohaté zkušenosti zejména ze značkového financování dopravní techniky chce UniCredit Leasing prostřednictvím Komoditních linií přenést i na financování dalších technických komodit.

„Značkové financování je úspěšným obchodním modelem UniCredit Leasing a Komoditní linie jsou přirozeným navazujícím projektem, který nám umožní výrazněji pronikat do dalších segmentů financování. Výhody z participace v tomto programu nebudou určeny pouze pro obchodní partnery, ale samozřejmě také pro cílové klienty, a to v podobě jedinečných produktů a akčních nabídek a v jistotě, že financovaný předmět pořizují u prověřeného partnera – UniCredit Leasing – největší leasingové společnosti na českém trhu,“ uvedl Marek Chvojka, ředitel divize Podpora prodeje UniCredit Leasing.

Projekt Komoditní Linie zastřešuje a systematicky řídí spolupráci s malými a středními značkami nebo prodejci a umožňuje navazování nových partnerských kontraktů, případně lépe využít potenciálu partnerů stávajících. Celý koncept Komoditních linií charakterizuje jednotná grafická linie, která je z části individualizována pro každého z partnerů propojením loga komoditních linií a loga partnera a přitom jasně odkazuje na příslušnost k silné finanční skupině.

Projekt Komoditní linie v tuto chvíli zahrnuje osm samostatných linií (např. zemědělská technika, komunální technika, stavební technika, gastronomie, ICT). Pilotním projektem je Komoditní Linie Transportní technika, která nabídne velmi zajímavý produkt Operativního leasingu a řadu dalších výhod.

Ukázka jednotné grafiky pro Komoditní linii Transportní technika, která bude ještě doplněna o logo partnera.