Skupina UniCredit Group zavádí svou brandingovou strategii v ČR

Evropská bankovní skupina UniCredit Group dokončuje proces sjednocování individuálních bankovních značek svých dceřiných bank v regionu střední a východní Evropy. UniCredit Group se pro své značky rozhodla přijmout strategii master brandu – tedy zastřešující značky. V souladu s touto strategií bude značka “UniCredit Group” (popř. jeho odlišující logo) zastřešovat všechny divize a země skupiny.

Většina bank skupiny UniCredit Group ve střední a východní Evropě již změnila své jméno na UniCredit Bank a přijala jednotný grafický prvek – červenou kouli s bílou jedničkou uprostřed, který charakterizuje dynamiku, důvěryhodnost a celosvětovou působnost. Uvedení nového loga a názvu UniCredit Bank v České republice proběhne v pondělí 5. listopadu 2007, kdy bude završen integrační proces HVB Bank a Živnostenské banky.

„Jsme přední evropskou bankou, první skutečně evropskou bankou a chceme také tak být vnímání,“ uvedl Alessandro Profumo, generální ředitel UniCredit Group. „Jsem přesvědčen, že všechny banky skupiny budou profitovat z budování jednotného silného loga vycházejícího z hlavní značky UniCredit Group. Věřím, že získáme významnou výhodu při prezentování členství v silné mezinárodní bankovní skupině našim klientům, investorům a zaměstnancům, zatímco budeme pokračovat v aktivní podpoře kulturních rozdílů a navazovat na hodnoty místních značek.“