UniCredit Bank rozšiřuje zabezpečení internetového bankovnictví

UniCredit Bank začala od 1. dubna 2008 nabízet svým klientům nový způsob zabezpečení internetového bankovnictví prostřednictvím mobilního bezpečnostního klíče. V případě tohoto zabezpečení klient používá vedle bezpečnostního kódu, který mu banka zašle SMS zprávou, ještě statické numerické heslo, které si při prvním přihlášení sám zvolí.

UniCredit Bank klade nejvyšší důraz na bezpečnost produktů přímého bankovnictví. Mobilní bezpečnostní klíče jsou dalším konkrétním krokem v tomto směru zamezující jakémukoli zneužití citlivých informací klienta. UniCredit Bank využívá bezpečnostní standard určený pro celou skupinu UniCredit Group,“ uvedl Jakub Dusílek, ředitel Divize řízení segmentů a produktů retailového bankovnictví.

Bezpečnostní kódy jsou zasílány na klientem zvolený mobilní telefon formou SMS. Kódy slouží pro přihlášení do internetového bankovnictví Online Banking a BusinessNet (autentifikace) a pro potvrzování aktivních transakcí (autorizace).