UniCredit Bank rozšiřuje aplikaci „Banka v mobilu - Smart Banking“

[Tisková zpráva] UniCredit Bank zavádí nové funkce pro mobilní bankovní aplikaci „Banka v mobilu – Smart Banking“, která umožňuje rychlý a jednoduchý přístup k účtu přes ikonu přímo na ploše telefonu. Klienti banky mohou nyní nově zasílat expresní tuzemské platby, které jsou připsány na účet v bance příjemce ještě týž den, nebo jednoduše převádět cizí měny mezi svými cizoměnovými účty.

„Mezi klienty UniCredit Bank vzbudila novinka „Banka v mobilu – Smart Banking“ mimořádný zájem. Očekáváme, že do konce letošního roku, tedy za pouhé tři měsíce od uvedení na trh, by se mohl počet uživatelů vyrovnat počtu uživatelu „starého“ GSM Bankingu za více než čtyři roky,“ uvedl Radek Jirka, manažer přímého bankovnictví UniCredit Bank. Jak dále doplnil: „Potvrzují se tak odhady, že trh v České republice je zralý pro inovativní bankovní aplikace v chytrých mobilních telefonech a očekáváme jeho další akceleraci v příštím roce. Největší zájem je ze strany klientů s chytrými mobilními telefony Google Android, Apple iPhone, Nokia Symbian a BlackBerry. Na začátku roku 2012 představíme i aplikaci pro Windows Phone.“

Díky nejširší podpoře mobilních telefonů na tuzemském trhu není pro klienty UniCredit Bank typ mobilního telefonu bariérou pro využívání této služby. Banka nabízí aplikaci „šitou na míru“ pro více než 90 % telefonů na českém trhu, kterou ocení nejen majitelé chytrých mobilních telefonů, ale i běžných mobilních telefonů s přístupem na internet. Klienti využívající „Banku v mobilu – Smart Banking“ v porovnání s klasickým internetovým bankovnictvím mnohem častěji kontrolují svůj účet nebo kartu, což jsou spolu s tuzemskými platbami nejčastěji využívané funkce nové aplikace.

Z pohledu klientů se osvědčil jednoduchý a plně automatizovaný systém aktivace „Banky v mobilu – Smart Banking na pobočkách, kdy klienti mají během několika minut ve svém mobilním telefonu plně funkční aplikaci. Zároveň u stávajících klientů zaznamenala UniCredit Bank velký zájem o aktivaci této služby prostřednictvím Online Banking bez nutnosti návštěvy pobočky.

„Banka v mobilu – Smart Banking“ přináší klientům nejen vyšší komfort, ale i úsporu poplatků. Ve všech kontech z aktuální nabídky UniCredit Bank je vedení „Banky v mobilu – Smart Banking“ bez poplatku a jejím užíváním klienti výrazně ušetří i na poplatcích za jednotlivé transakce.  Novou službu si mohou klienti zřídit na počkání na kterékoliv pobočce UniCredit Bank a UniCredit Bank Expres, navíc do 31. prosince 2011 s atraktivním dárkem.

Více informací včetně možnosti vyzkoušet si interaktivní demo aplikace naleznete na www.bankavmobi­lu.cz.