UniCredit Bank přesouvá Call Centrum do Českých Budějovic

UniCredit Bank otevírá zcela nové Call Centrum v Českých Budějovicích. Od září letošního roku zajišťuje nově otevřené centrum sídlící na Náměstí Přemysla Otakara standardní provoz zákaznického centra. Call Centrum zajišťuje odpovědi na veškeré telefonické i e-mailové dotazy klientů UniCredit Bank.

Otevření Call Centra v Českých Budějovicích je jedním z konkrétních příkladů přesouvání některých aktivit banky do dalších regionů České republiky.

Otevření zákaznického centra UniCredit Bank v Českých Budějovicích přináší do tohoto regionu zhruba 40 nových pracovních příležitostí nejen pro zájemce o plný pracovní úvazek, ale i pro částečný úvazek, který lze vhodnou formou kombinovat i se studiem vysoké školy. Studenti mohou získat již v průběhu studia zajímavou praxi pro svoji budoucí profesionální kariéru, uvedla Dana Casimaty, ředitelka Retailového úseku alternativní distribuce UniCredit Bank.

Nyní pracovníci Call Centra UniCredit Bank v Českých Budějovicích uskuteční denně v průměru 700 kontaktů s klienty, jedná se o příchozí telefonní hovory, odchozí telefonní hovory a e-mailovou komunikaci s klienty. V současné době probíhá nábor dalších pracovníků na pozice operátorů, doplnila Jana Sýkorová, Manažer zákaznického centra v Českých Budějovicích.

Provoz Call Centra bude sedm dní v týdnu v čase od 7.00 do 22.00 hodin. Banka zvažuje, že v průběhu příštího roku by operátoři měli být klientům k dispozici denně 24 hodin.