Tiskové prohlášení obchodního ředitele společnosti Asiana, spol. s . r. o., Josefa Trejbala

TV Nova zveřejnila včera, 9. dubna 2008, ve své hlavní zpravodajské relaci reportáž o tom, že cestovní a dopravní společnost Asiana, spol. s r. o., provozovatel internetového portálu Letuska.cz, nevyplatila svým zákazníkům včas peníze za stornované letenky.

„Ve zprávě bylo řečeno, že Asiana nesplnila svůj závazek vůči klientům a nevyplatila jim včas jejich peníze zpět, tedy do třiceti dnů po stornování letenky,“ uvedl včera v reakci na reportáž obchodní ředitel Asiany Josef Trejbal. „Naše společnost tuto neúplnou informaci zcela odmítá. Celý proces nezávisí jen na naší aktivitě, ale také na potvrzení od leteckého dopravce, ke kterému bohužel nedošlo včas. V žádném případě nebyla řeč o tom, že bychom klientům jejich peníze nevrátili. Asiana si je vědoma tohoto pochybení, nicméně byla nucena čekat na vyjádření třetí strany“ dodává J. Trejbal. "Peníze byly včera poškozeným zákazníkům již vyplaceny a všem poškozeným klientům byly nabídnuty volné letenky. Naše společnost chce tímto krokem kompenzovat škody, které zákazníkům vznikly“, uzavírá J. Trejbal.

Společnost Asiana se ještě dnes klientům omluvila a zaslala nabídku na kompenzaci formou letenek zdarma.