Tisková informace

Praha, 17. září 2002

Ofenzíva v oblasti obchodu s privátní klientelou byla úspěšně odstartována
Do konce roku 2003 se má počet privátních klientů zvýšit o 20%
Nové strategii se přizpůsobí i značka, pod níž banka vystupuje na trhu
Od poloviny září 2002 se bude banka prezentovat jako „HVB Bank“

HVB Bank chce výrazně rozšířit obchod s privátní klientelou. Do konce roku 2003 se má počet privátních klientů zvýšit o 20% na 110.000.
Pro dosažení tohoto cíle začala banka realizovat rozsáhlý program. Banka chce zintenzívnit poskytování hypotečních úvěrů pod značkou „MAJORDOMUS“ a posílit vedoucí pozici v oblasti kreditních karet; dále prostřednictvím atraktivních nabídek předložit alternativní možnosti investování v oblasti depozit a obchodu s cennými papíry, a tak vyhovět individuálním potřebám svých klientů. Rozšířením mobilního prodeje se HVB Bank v budoucnu ještě více přiblíží klientům. Hartmut Hagemann, člen představenstva s kompetencí pro obchod s privátní klientelou, k tomu uvádí: „Program byl úspěšně nastartován. Dosažení našeho cíle vidím velmi optimisticky.“

V rámci této ofenzívy v obchodu s privátní klientelou provede banka i úpravu svojí značky, pod níž se prezentuje na trhu. Od poloviny září 2002 bude vystupovat jako „HVB Bank“. Tím se zjednoduší čitelnost loga, doplněk „Bank“ navíc posiluje váhu značky. Karel Kratina, předseda představenstva HVB Bank říká: „Tímto krokem optimalizujeme pozici naší značky. Značka je stručná a výstižná a harmonicky se začleňuje do mezinárodního konceptu značky HVB Group ve střední a východní Evropě.“

„HVB Bank“ je s bilanční sumou ve výši 3,9 miliard eur čtvrtou největší bankou v České republice. Provozuje síť 24 poboček, pokrývající celé území republiky, a zaměstnává více než 1.100 pracovníků. Banka má výbornou pozici zejména v obchodu s firemní klientelou, kde poskytuje své služby více než 4000 firemních klientů. Ve financování komerčních nemovitostí má vedoucí postavení – její podíl na trhu činí 20%.

„HVB Bank“ je stoprocentní dcerou Bank Austria Creditanstalt (BA-CA), největší rakouské banky, která je i vedoucím poskytovatelem finančních služeb ve střední a východní Evropě. BA-CA odpovídá v rámci HVB Group za trhy ve střední a východní Evropě. V regionu disponuje prostřednictvím svých dceřiných společností sítí 970 poboček, které se nacházejí v 15 zemích. Přibližně 22.000 pracovníků poskytuje služby 3,5 milionům klientů. Naposled otevřela BA-CA svoji dceřinou banku v Bosně-Hercegovině, a tím zaplnila poslední „bílé místo“ ve své východoevropské obchodní síti.

Tento text můžete rovněž najít na webové stránce http://www.hvb.cz