Tisková informace k pozici společnosti eBanka a.s. ve skupině PPF

PRAHA - Skupině PPF se v letech 2003 až 2005 podařilo úspěšně transformovat společnost eBanka a.s. z malé internetové banky na moderní univerzální banku. V loňském roce dosáhl zisk v eBance 10,5 mil. Kč po zdanění a bilanční suma meziročně narostla o 25 %. Došlo k jasnému vyprofilování jejího zaměření na dva cílové segmenty - fyzické osoby a malé a střední firmy. Kvalitu obchodního modelu a produktů eBanky průběžně potvrzují četná prestižní ocenění, jako je například Nejdynamičtější banka roku 2004 a 2005, Účet roku 2003 a 2005, Přímé bankovnictví roku 2002 a 2004, Zlatá koruna 2004 za Přímé bankovnictví, Zlatý dukát za klientský přístup a mnohé další.

V této situaci obdržela skupina PPF několik nabídek na prodej 100 % akcií eBanky. S ohledem na charakter těchto nabídek se skupina PPF rozhodla zvážit své strategické možnosti ve vztahu ke svému podílu v eBance. Případné budoucí rozhodnutí o prodeji eBanky bude podmíněno dosažením dohody s vhodným investorem.