Tesco nabízí elektřinu a plyn od E.ONu

[Tisková zpráva] Noví odběratelé získají jako bonus až 500 Kč ve formě poukázek Clubcard na nákup v Tesco.

reklama

Tesco pokračuje ve své koncepci služeb pod jednou střechou a uzavřelo s energetickou společností E.ON smlouvu o spolupráci. Od zítra svým zákazníkům, držitelům Clubcard, nabízí možnost sjednat si dodávku elektrické energie i zemního plynu od E.ONu a jako bonus získat poukázky na nákup zboží. Noví zájemci, kteří uzavřou v rámci produktové nabídky Duo smlouvu na dodávku obou komodit, získají 5 000 bodů do programu Clubcard, za něž při nejbližším vyúčtování obdrží poukázku ve výši 500 Kč na nákupy v Tesco. Všichni noví i současní odběratelé E.ONu a držitelé Clubcard budou moci sbírat body věrnostního programu, a to za každou zaplacenou zálohovou platbu.

„Jsme rádi, že se E.ON stal partnerem našeho věrnostního programu a že můžeme zákazníkům nabídnout jeho služby v kombinaci s čerpáním výhod programu Clubcard. Zákazníci tak získávají další možnost sbírat body na svou věrnostní kartu nejen za běžné nákupy, ale i za platby, které za své domácnosti standardně odvádějí,“ říká Monika Labudíková, marketingová ředitelka Tesco.

Zákazníkům E.ONu a držitelům karet Clubcard budou po sjednání produktu body automaticky započteny za každou zaplacenou zálohovou platbu. První body jim budou připsány za zálohové platby provedené už v měsíci září. Kromě pravidelného vyúčtování věrnostního programu, které provádí Tesco, bude zákazník o výši svých bodů Clubcard informován na své roční faktuře zasílané společností E.ON.

„Spolupráce se společností Tesco je vyústěním naší snahy nabízet komplexní balíček energetických služeb pro domácnosti. Zákazník, který si zvolí produktovou nabídku Duo, tak nezíská pouze elektřinu a plyn z jedné ruky, ale navíc i zdarma pojištění asistenčních služeb v domácnosti v případě nepředvídaných událostí. Nabídka, kterou jsme ve spolupráci s Tescem odpilotovali již v červnu, se u zákazníků setkala s pozitivním ohlasem, a proto jsme se rozhodli pro její plošné zavedení,“ uvedl předseda představenstva společnosti E.ON Energie Michal Šafář.

Všichni odběratelé mohou využívat i asistenční službu E.ON Servis, kde po zavolání na číslo 840 113 114 získají rychlou pomoc s prasklou vodovodní trubkou, unikajícím plynem, nefungujícím kotlem, vadným jističem nebo zabouchnutými dveřmi. Na jednom místě tak mají k dispozici instalatéra, zámečníka, elektrikáře, sklenáře, topenáře a plynaře, přičemž základní služby jsou pro zákazníky E.ON zdarma.

Informační materiály jsou k dispozici ve všech obchodech Tesco. Bližší informace zákazníci získají také na www.eon.cz/clubcard nebo prostřednictvím speciální linky 840 321 322. Zde se mohou o nové produktové nabídce s možností získávání bodů Clubcard nejen informovat, ale i si produkt sjednat.

Věrnostní program Clubcard slaví dnes rok své existence v České republice. Princip sbírání bodů je jednoduchý. Za každých deset korun, které zákazník zaplatí za nákup v obchodě Tesco nebo vydá na elektřinu a plyn od E.ONu (v případě platby kreditní kartou Clubcard i za každých 10 Kč, které zaplatí jejím prostřednictvím), se mu na jeho účet přičte jeden bod. Za 100 bodů dostane 10 Kč. Kartu Clubcard si v prvním roce pořídilo 1,4 milionu zákazníků Tesco. V poukázkách na slevu Tesco svým zákazníkům vrátilo celkem přes 225 milionů korun.