Telefonní linka Osobní půjčky Expres se setkala s vysokým zájmem

Praha
6. června 2003

Nová telefonní linka Osobní půjčky Expres 841 141 141, na níž se mohou zájemci o tento spotřebitelský úvěr od GE Capital Bank během pár minut dozvědět jak velkou půjčku mohou získat, se setkala s velkým zájmem. Ve špičkách na tuto linku, spuštěnou v polovině dubna 2003, volá až 2000 klientů denně.

Nová telefonní linka Osobní půjčky Expres 841 141 141 vyšla vstříc přáním zákazníků – pro řadu potenciálních zájemců o spotřebitelské půjčky je totiž obava z případného odmítnutí jejich žádosti na pobočce banky velkou psychologickou bariérou. Podle výzkumu GE Capital Bank téměř 20 % zájemců o úvěr uvedlo obavu z odmítnutí jako okolnost, která jim brání zažádat si o úvěr. GE Capital Bank proto zavedla telefonní linku Osobní půjčky Expres, na níž se klient během pár minut dozví zda úvěr může získat, v jaké výši, případně jaká bude výše měsíční splátky. O tom, že banka vystihla potřeby klientů svědčí to, že na tuto linku volá denně až 2000 zájemců o půjčku.

Klient v krátkém rozhovoru operátorovi na telefonní lince Osobní půjčky Expres sdělí jen několik běžných údajů nutných ke stanovení svého úvěrového rámce, jako je jméno a příjmení, datum narození, rodinný stav, měsíční příjem atd. Současně je klient požádán o kontaktní telefon.

Na základě těchto údajů získá od operátora obratem informaci, jak velkou půjčku může od GE Capital Bank na základě sdělených údajů získat, i velikost měsíční splátky, RPSN a seznam dokladů, které si má na pro klienta nejbližší obchodní místo banky přinést (dva doklady totožnosti, potvrzení příjmu a doklad pro ověření adresy). Operátor mu sdělí i adresu nejbližšího obchodního místa. Na zvolené obchodní místo jsou následně odeslány informace získané při rozhovoru na telefonní lince 841 141 141, tak aby konečné vyřízení půjčky bylo na obchodním místě pro klienta již otázkou několika minut.

Klientům, kteří o to projeví během telefonátu zájem, posílá GE Capital Bank na jejich emailovou adresu formulář potvrzení výše příjmu, který si pouze vytisknou a nechají si jej potvrdit v zaměstnání. Spolu s tím jim banka zasílá i souhrn informací, které získali již při telefonátu.

„Zájem klientů jsme dokázali bez problémů zvládnout. Všichni se vždy bez čekání dovolali, volající se přitom v průměru do tří minut dozvěděli výši půjčky, kterou jim GE Capital Bank může poskytnout, měsíční splátku i výši úrokové sazby či RPSN,“ řekl Radko Šindrbal, manažer spotřebitelských úvěrů GE Capital Bank. „Příjemně nás překvapilo, že drtivá většina klientů, kteří se o Osobní půjčku Expres prostřednictvím její telefonní linky zajímali, byla bonitní – Osobní půjčku Expres získalo 8 z 10 nových klientů, kteří na linku zavolali,“ dodal.

Zavedení telefonní linky Osobní půjčky Expres se projevilo v růstu zájmu klientů o tuto půjčku. V porovnání s květnem 2002 totiž poskytla GE Capital Bank letos v květnu o 50 % více osobních půjček Expres.

Telefonní linka Osobní půjčky Expres 841 141 141 je primárně určena pro nové klienty GE Capital Bank. Současní klienti jsou o velikosti půjčky, kterou mohou od GECB získat, informováni prostřednictvím služby Infolimit. Na konci každého měsíce jsou automaticky vyhodnoceny informace, které má banka o běžném účtu daného klienta, a na jejich základě je klientovi nabídnuta aktuální výše půjčky, kterou je klientovi GE Capital Bank připravena kdykoliv poskytnout. Tyto informační limity jsou platné vždy po dobu následujícího kalendářního měsíce a jejich výši si klient může zjistit prostřednictvím Internet Banky, Mobil Banky, Telefon Banky, při osobní návštěvě na obchodním místě GE Capital Bank a nově i z výpisu z běžného účtu vedeného u GE Capital Bank. Tato informace se začne na výpisech z účtů objevovat od června.

Jan Hainz, tiskový mluvčí GE Capital Bank