Telefonní centrum Komerční banky ve Zlíně zahájilo standardní provoz

V telefonním centru Komerční banky ve Zlíně byl dnes oficiálně ukončen testovací provoz. Aktuálně zaměstnává zlínské telefonní centrum necelých 100 zaměstnanců, do roku 2010 se tento počet rozšíří až na 230 zaměstnanců.

Zlínské telefonní centrum je druhým telefonním centrem Komerční banky. První telefonní centrum v Liberci bylo založeno již v roce 1998 a aktuálně zaměstnává více než 350 zaměstnanců.

„Naši noví kolegové jsou zodpovědní především za řešení požadavků klientů Komerční banky v oblasti platebního styku a za zodpovídání dotazů na Infolince KB. Významná úloha telefonního centra spočívá také v podpoře prodeje produktů prostřednictvím telefonu,“ uvedl Mojmír Prokop, vedoucí pro přímé bankovnictví Komerční banky.

Obě telefonní centra poskytují klientům KB a vybraných dceřiných společností 24 hodin denně 7 dní v týdnu služby telefonního bankovnictví (Expresní linka KB), služby informačních linek, poskytují podporu zákazníkům využívajícím některý z produktů přímého bankovnictví (Mojebanka, Profibanka, Mobilní banka) a sama prodávají vybrané produkty (například kreditní karty Komerční banky). S klienty komunikují telefonní centra nejen hlasem, ale také e-mailem.