T-Mobile Bonus karta klienty zaujala

Zájem o víceúčelové platební nástroje neustále roste. Potvrzuje to i T-Mobile Bonus karta, společný produkt Komerční banky a operátora T-Mobile, kterou si během necelého roku od vstupu na trh aktivovalo již 33 500 klientů.

Karta je určena pro tarifní klienty T-Mobile a je vázaná na věrnostní program T-Mobile Bonus. Jeho členové sbírají body za využití služeb T-Mobile a také za placení T-Mobile Bonus kartou u obchodníků. Získané body pak účastníci programu využívají pro nákup odměn z katalogu, jako jsou nové telefony, volné minuty, SMS, MMS, slevové poukázky a další odměny. Při platbách T-Mobile Bonus kartou získávají klienti navíc okamžitou slevu u vybraných partnerů, mezi které patří Alpine Pro, Sony, Swatch, Fokus optik nebo Čedok.

O úspěšnosti spojení kreditní karty s věrnostními body svědčí i sama skutečnost, že si její majitelé zvykli využívat při platbách u obchodníků častěji než u jiných kreditních karet. Nabídka T-Mobile Bonus karty je bezkonkurenční nejen díky bezúročnému období v délce až 76 dnů, ale také spektrem dalších možností. Zájem klientů nám její atraktivitu jednoznačně potvrzuje, uvedl výkonný ředitel pro marketing Komerční banky Zdeněk Mojžíšek.