Synovate představuje nové řešení pro výzkum tržního potenciálu

Synovate představuje novou skupinu modelů a simulátorů pro kvantitativní určování tržního potenciálu výrobků nebo služeb.

Řešení MVP – neboli Market Value Potential – bylo celosvětově představeno ve stejnou dobu, kdy byla otevřena nová divize Synovate MarketQuest , která vzešla ze specializované divize zabývající se designem a vývojem výrobku. Synovate MarketQuest nabízí mezinárodní expertizu a netradiční řešení napříč všemi vývojovými stupni v procesu vytváření produktu, od počátečního konceptu po konečný vývoj, balení a oceňování.

Mary Beth Lake, CEO Synovate MarketQuest, říká, že MVP poukazuje na pro obchodníky nejdůležitější cíle – na dosažení vyššího prodeje a zisku z ať už nových nebo stávajících výrobků a služeb. „MVP pomůže marketérům zjistit, kde se skrývá nevyužitý potenciál a umožní hlubší pohled na to, jak dosáhnout vyššího výnosu a zisku bez toho, aby museli riskovat a draze ověřovat výrobek přímo trhem.“

MVP se zakládá na jednom z nejefektivnějších simulačních nástrojů používaných ve výzkumu trhu, což marketérům umožňuje experimentovat s marketingovými podněty (povědomím, distribucí, propagací) a vlastnostmi výrobku (konceptem, jednotlivými vlastnostmi, obalem a cenou).

Tato vyspělá technologie umožňuje brand a produktovým manažerům prozkoumat množství obchodních situací a poukazuje na jejich okamžitý vliv.

Synovate MarketQuest platforma je výsledkem 25ti-leté pečlivé výzkumné práce, dodává Lake. „Díky tomu, že nabízíme MVP společně s našimi pevnými a osvědčenými řešeními pro vývoj a zdokonalování výrobků, design těch nejefektnějších obalů a vymezení optimální ceny; Synovate MarketQuest představuje bezkonkurenční pohled na všechny aspekty zahrnuté v procesu návrhu a vývoje výrobku.“

Pro více informací o Synovate MarketQuest a MVP a vyzkoušení MVP simulátoru, prosím navštivte www.synovate.com/marketquest.