Synovate a časopis Media odhalili TOP 1000 značek Asie

Praha, 29.listopadu, 2006. Přední asijský časopis Media (www.media.com.hk), který přináší poslední informace ze světa médií, reklamy a marketingu zveřejnil spolu s agenturou Synovate www.synovate.com, výsledky každoročně pořádaného výzkumu Asia’s Top 1000 Brands.

Tim Waldron, generální ředitel Haymarket Media Limited a vydavatel časopisu Media, řekl, že časopis je pyšný na to, že spolufinancoval výzkum jako službu svým čtenářům.

„Jedná se o třetí ročník studie Top 1000 značek Asie. Ta nyní působí jako ukazatel „zdraví“ značek. To platí jak pro lokální tak pro globální značky působící na asijském trhu.“

„Společnosti mohou zhodnotit současné trendy a pracovat na tom, aby se jejich značky staly jednou z těch úspěšných senzací – těmi značkami, které předčí čísla a slova na papíře a stanou se vědomím v myslích spotřebitelů napříč Asií“, řekl.

Steve Garton, ředitel Global Media Synovate řekl: „Synovate velice těší spolupráce s časopisem Media na tak rozsáhlém a významném projektu. Společně jsme provedli solidní a věrohodný průzkum veřejného mínění zaměřený na nejlepší asijské značky.”

“Ale proč se stále ohlížet po “nejlepších” značkách? Jednoduše, je to něco, co se musíme naučit, aby jsme pochopili, co povýší běžnou každodenní značku do takového postavení. Co musí „marketéři“ udělat, aby dostali své značky až tam? Prvním krokem v tomto procesu je právě zjistit kdo už statutu „nejlepší“ dosáhl“, dodal Steve Garton.

Kompletní seznam Top 1000 značek Asie, spolu s komentáři expertů, vyšel 22. září 2006 v Media Portfolio, který je distribuován předplatitelům časopisu Media.