Stříbrnou Effie získala agentura Mather Communications pro Klientský servis České pojišťovny

Kampaň pro Klientský servis České pojišťovny, kterou připravila agentura Mather Communications, získala jednu z nejprestižnějších cen v oblasti reklamy. Byla jí udělena Stříbrná Effie za efektivní reklamní kampaň v kategorii služby, kam jsou zařazeny rovněž finanční instituce.

Opakované úspěchy v renomované soutěži Effie potvrzují, že Česká pojišťovna a komunikační skupina Mather budují silnou značku (Česká pojišťovna je jednou ze tří olympijských značek v ČR, zdroj:výzkum Brand Dynamics, Milward Brown) a současně jejich kampaně prodávají se ziskem, podotkl k výsledkům soutěže Miroslav Řezník, marketingový ředitel České pojišťovny. Pro Mather Communications je to již čtvrtá Effie pro značku Česká pojišťovna. V české soutěži Effie byly v předchozích letech oceněny kampaně pro Životní pojištění Dynamik České pojišťovny (Stříbrná Effie 2004) a Povinné ručení ČP (Zlatá Effie 2000 a Stříbrná Effie 2003). Kampaň pro Klientský servis České pojišťovny získala ocenění i na mezinárodním poli. V červnu letošního roku byla zařazena mezi finalisty evropské ceny za reklamu EURO EFFIE 2005.

EFFIE je jedinou soutěží, kde se oceňuje nejen kreativita, ale především výsledky kampaní. Vyhrávají kampaně, které úspěšně zkombinovaly všechny aspekty marketingového programu – plánování, průzkum trhu, media, kreativitu a management rozpočtu. V současné době je EFFIE pořádaná ve 20 zemích na celém světě včetně České republiky.