Strategie GTS Novera po integraci: orientace na firmy a konvergované služby

Praha, 30. srpna 2006 – Český celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera dnes představil priority své zákaznické a produktové orientace v souvislosti s dokončenou integrací tří nedávno získaných konkurenčních operátorů. Společnost se chce stát preferovaným dodavatelem pro firemní zákazníky a nabídnout jim komplexní portfolio telekomunikačních produktů, včetně konvergovaných služeb. V dlouhodobém výhledu chce do roku 2010 s předpokládaným obratem 10 miliard korun dosáhnout 8-10% podílu na celkovém pevném i mobilním telekomunikačním trhu.

„Důkladně jsme vyhodnotili naši pozici po završení integrace i dlouhodobé trendy na telekomunikačních trzích. Hodláme se jednoznačně soustředit na firemní zákazníky, kterým jsou přizpůsobeny parametry naší produktové nabídky: její šíře, garance kvality služeb i přiměřené ceny. Chceme pro ně být přirozenou volbou číslo jedna při výběru operátora a nejen v České republice, ale v rámci naší skupiny i v celé střední Evropě,“ řekl Milan Rusnák, generální ředitel GTS NOVERA a.s.

LLU v září, snaha o konvergované služby příští rok

GTS Novera k 1. červenci úspěšně završila integraci společností GTS Novera Contact, GTS Novera Next a GTS Novera Tel (dříve pod obchodními názvy Contactel, NEXTRA Czech Republic a Telenor Networks). Při rozšiřování produktové nabídky společnost využívá technologií, které v souvislosti se začleněním tří nových firem získala. Jde především o připojení koncových zákazníků prostřednictvím zpřístupněného místního metalického vedení (LLU), které je zbavuje nutnosti hradit paušál dominantnímu operátorovi. Služby na bázi (LLU) hodlá zákazníkům nabídnout již v průběhu září. V příštím roce chce současné portfolio rozšířit také o konvergované služby, kombinující možnosti pevného a mobilního připojení.