Stavební spořitelna České spořitelny zavádí novou bezplatnou informační on-line službu "Zpětné volání"

Praha, 22. ledna 2003

Služba „Zpětné volání“ je určena pro klienty a širokou veřejnost, kteří mají zájem o informace o produktech a službách Stavební spořitelny České spořitelny. Největší výhodou nové služby je úspora času jejích budoucích uživatelů.

Zájemce si může „Zpětné volání“ objednat kdykoli, a to prostřednictvím internetových stránek Stavební spořitelny České spořitelny (www.burinka.cz – sekce „Představení společnosti – Kontakty“). Stačí vyplnit jednoduchý formulář (zadat své jméno, telefonní číslo, e-mailovou adresu, dotaz) a zvolit den a čas zpětného volání. Jako dobu zpětného volání si zájemce může vybrat kterýkoli pracovní den, v němž si zvolí jeden ze čtyř časových bloků (od 8 do 10 hodin, od 10 do 12 hodin, od 12 do 14 hodin, od 14 do 16 hodin).

Pracovník zákaznického centra v objednaném čase klientovi zavolá a dotaz zodpoví. Jestliže se nepodaří klienta v určenou dobu na uvedeném čísle kontaktovat, pracovník zákaznického centra zašle odpověď na dotaz elektronicky.

Stavební spořitelna České spořitelny poskytuje službu zcela zdarma.

Zdeňka Blechová
public relations
Stavební spořitelna České spořitelny, a. s.