Společnost MasterCard podepsala víceletou smlouvu o spojenectví se společností Disney

[Tisková zpráva] Společnosti The Walt Disney Company, Euro Disney Associés S.C.A. a MasterCard oznámily uzavření šestileté smlouvy o strategickém spojenectví pro Evropu, Střední východ, Afriku, Rusko a SNS.

Na základě této smlouvy se společnost MasterCard stává oficiálním partnerem společností The Walt Disney Company EMEA & Russia a Euro Disney Associés C.S.A. v kategorii platebních služeb. Společnost MasterCard tak získává možnost propagovat aktivity společnosti Disney v celém svém rozsahu (včetně filmů, aktivit pařížského Disneylandu – nejnavštěvovanější turistické destinace Evropy, a působení více než 100 prodejen Disney Store v daném regionu) u držitelů svých karet.

Jedná se o první celoevropskou sponzorskou platformu v oblasti rodinné zábavy, na níž se společnost MasterCard podílí. Tento nový marketingový nástroj vychází z komunikační koncepce MasterCard „k nezaplacení“ a je navržen tak, aby oslovoval držitele karet MasterCard. „Těší mě, že budeme se společností Disney úzce spolupracovat. Jsme si jisti, že Disneyovo kouzlo přinese řadu příležitostí k nezaplacení všem držitelům našich karet, včetně rodin s malými dětmi a mladých lidí obecně, našim zákazníkům z řad podniků i našim vlastním zaměstnancům. Toto nové partnerství skvěle zapadá do naší stávající strategie, podle níž by sponzorské aktivity od sportu po zábavu měly vždy přinášet dnešním držitelům karet hodnotné zážitky,“ prohlásil Javier Perez, prezident společnosti MasterCard Europe.

„To, co naše firmy spojuje, je oddanost službě, technologické inovace a zprostředkování kouzelných zážitků našim hostům. Pařížský Disneyland nabízí živou zábavu pro celou rodinu a lidé si z něj odnášejí vzpomínky na celý život. Bude nám potěšením nalézat další způsoby, jak stejné zážitky zprostředkovat více než 500 milionů držitelů karet MasterCard a Maestro v celém region,“ poznamenává Philippe Gas, generální ředitel společnosti Euro Disney Associés S.C.A.

Smlouva, která zahrnuje aktivity jak mezi podniky a spotřebiteli, tak mezi podniky navzájem („B2C“ a „B2B“), vytváří prostor pro zákaznické výhody, včetně zvláštních výhod a slev určených pro všechny držitele karet MasterCard. V rámci partnerství bude také probíhat příprava:

•    nových zážitků zprostředkovaných společností MasterCard, které budou pro držitele karet k nezaplacení. Půjde o nákupní akce a nabídky v řetězci prodejen Disney Store i akce a výhody v pařížském Disneylandu.

•    příležitostí k uplatnění inovačních platebních řešení ve prospěch spotřebitelů, a to jak v pařížském Disneylandu, tak při nákupech v prodejnách Disney Store.

•    příležitostí pro společnost MasterCard, jak v rámci podniků se značkou Disney získat další marketingové a propagační možnosti.

•    příležitostí pro společnost Disney, zaměřených na rozvoj reklamních programů určených zákazníkům společnosti MasterCard v celém regionu a využití znalosti firmy MasterCard v oboru technologií platebních služeb.

•    umístění trvalých poutačů MasterCard v pařížském Disneylandu a prodejnách Disney Stores v celém regionu, které podtrhnou důležitost partnerství s MasterCard.

„Díky tomuto spojenectví bude společnost MasterCard těžit z jedinečných zkušeností společnosti Disney v oboru rodinné zábavy a obě společnosti tak získají možnost přistupovat k této důležité cílové skupině novým a zábavným způsobem. Jsme potěšeni, že se společnost takového významu jako MasterCard stala členem rodiny našich korporátních partnerů,“ prohlásil Diego Lerner, prezident společnosti The Walt Disney Company EMEA.