SPOLEČNOST ELECTRO WORLD ZVÝŠILA VE STŘEDNÍ EVROPĚ VÁNOČNÍ TRŽBY O 31 PROCENT

Praha, 23. ledna 2007 Společnost Electro World zvýšila své tržby v předvánočním období o 31 % ve srovnání se stejným obdobím přelomu roku 2005/2006. Jde o výsledky za vrchol prodejní sezóny, který začíná 13. listopadu 2006 a končí 6. ledna 2007. Electro World provozuje velkoprodejny spotřební elektroniky v České republice, Maďarsku a Polsku.

Podle zveřejněných předběžných hospodářských výsledků dosažených za období sedmi měsíců od března do listopadu 2006 vzrostly celkové tržby společnosti Electro World o 43 % na 2,75 miliard Kč (bez DPH).

„Jsem velmi potěšen s výsledky tohoto roku! Rozšířili jsme produktové portfolio o kuchyňské potřeby, elektronické hračky a knihy. V České republice a v Maďarsku jsme představili internetový obchod umožňující zákazníkům pohodlně vybírat z našeho širokého sortimentu. Na našich tržbách se významně podílely MP3 přehrávače, digitální kamery, mobilní telefony, vysavače, mixéry nebo paměťové karty, v internetovém obchodě si pak mimořádně dobře vedly lednice a sušičky,“ říká Milan Růžička, generální ředitel společnosti Electro World pro střední Evropu, a dodává: „Náš celkový růst je výsledkem snahy nabízet na trhu široký sortiment těch nejlepších produktů za nejnižší cenu ve spojení s vynikajícími zákaznickými službami.“

V České republice byl Electro World zákazníky zvolen za Obchodníka roku 2006 v kategorii “Prodejce spotřební elektroniky“.

Společnost Electro World vstoupila na trh ve střední Evropě v roce 2002 a do dnešního dne zde otevřela 22 obchodů, z toho 11 v České republice, 7 v Maďarsku a 4 v Polsku. Zatím poslední dva obchody byly v České republice otevřeny v předvánočním období. Firma plánuje v roce 2007 pokračovat v silné expanzi. Společnost Electro World je součástí skupiny DSG international.