Společnost brokerjet ČS uvádí na trh nové investiční poradenství

Společnost brokerjet České spořitelny představuje investiční poradenství založené na osobním přístupu – broker Centrum. Klienti, kteří dosud museli o investicích rozhodovat samostatně, tak nově získávají možnost osobních konzultací spojených s vytvářením portfolií na míru a proaktivním informování o investičních příležitostech. Nová služba reaguje na nárůst počtu produktů, ke kterým mají investoři prostřednictvím společnosti brokerjet ČS on-line přístup, až na 50 tisíc.

„K tomu, aby byl broker schopen doporučit optimální skladbu portfolia klienta, musí znát jeho finanční možnosti, preference a míru připravenosti k riskování. V broker Centru nyní působí tým, který se poradenství a řízení investičních záměrů plně věnuje. Jsem přesvědčen, že tuto novinku na trhu on-line brokerů klienti přivítají,“ říká Libor Janoušek, marketingový ředitel brokerjet ČS.

Poradenství je rozděleno do tří úrovní placených paušální platbou bez možnosti podílu broker Centra na zisku. Nejvyšší předpokládá úzký vztah s klientem. Broker zná klientovo portfolio, má maximální přehled o jeho pozici a situaci a proaktivně ho informuje o investičních příležitostech. Ve střední úrovni mají klienti možnost telefonických konzultací a získávají doporučení o aktuálních možnostech. Součástí třetího stupně je zasílání pravidelného zpravodajství z trhů včetně tipů vedoucím k zhodnocování financí.

Společnost brokerjet České spořitelny byla založena v říjnu 2002 jako dceřiná společnost České spořitelny a rakouské společnosti ecetra Internet Services AG, dceřiné společnosti Erste Bank. Své služby začala nabízet investorům v listopadu 2003 a jejím posláním je rozšíření online brokerage mezi nejširší veřejnost. Během tří let získala 5 600 klientů, z toho 2 675 za osm měsíců roku 2006. Počet 112 000 obchodů o celkovém objemu vyšším než 23 mld. Kč v letošním roce znamená v porovnání se stejným obdobím loňského roku téměř čtyřnásobní navýšení.