Společnost Accenture vstupuje do projektu Zlatá koruna

Soutěž Zlatá koruna, která oceňuje nejlepší finanční produkty roku na českém trhu, vstupuje do svého jubilejního 5. ročníku se silným partnerem. Právě v těchto dnech byla podepsána smlouva mezi organizátory soutěže a společností Accenture, která se stává generálním partnerem soutěže. Součástí dohody je také nový oficiální název soutěže „Accenture Zlatá koruna 2007“ a nové logo.

„Accenture je přední světovou společností v oblasti poradenství, systémové integrace a outsourcingu se silnou pozicí ve finančním segmentu v globálním měřítku i v České republice, kde působí od roku 1991. V průběhu těchto 16 let jsme měli příležitost poznat velmi důkladně český trh a být prospěšní českým klientům vyvíjet a uskutečňovat řadu inovativních projektů. Věříme, že inovace je zdrojem konkurenční výhody a jsme velmi rádi, že můžeme sponzorovat projekt, který oceňuje inovatiovnost prostřednictvím udílení prestižních cen Zlatá koruna,“ říká Maurizio Barini, generální ředitel Accenture Česká republika.

“Vstup Accenture považuji za přínosný nejen z finančního, ale především z odborného hlediska. Jsem přesvědčený, že odborné zázemí a bohaté zkušenosti společnosti Accenture z fungování finančních trhů po celém světě povedou k dalšímu zkvalitnění soutěže,“ říká ředitel soutěže Pavel Doležal. „Uzavření partnerství je pro nás také potvrzením toho, že se nám v minulých čtyřech ročnících Zlaté koruny podařilo vybudovat atraktivní a smysluplnou soutěž, která se těší pozornosti finančních společností i veřejnosti,“ dodává Doležal.

O soutěži Accenture Zlatá koruna

Soutěž Accenture Zlatá koruna oceňuje nejlepší finanční produkty roku na českém trhu. Od jejího začátku v roce 2003 se jí zúčastňují všechny významné banky, pojišťovny, leasingové, investiční a další finanční společnosti. Stovka finančních odborníků ve Finanční akademii vybírá z jejich nabídek v jednotlivých kategoriích nejlepší produkty. Výsledky hodnocení v Accenture Zlaté koruně pomáhají veřejnosti snáze se orientovat v záplavě nabídek finančních produktů. Atraktivní je i doprovodné hlasování o Cenu veřejnosti, kde nejoblíbenější finanční produkty volí veřejnost prostřednictvím internetu a SMS zpráv. Zlatá koruna tak přispívá ke zdravé konkurenci, motivuje vznik nových produktů a veřejnosti napomáhá k vyšší finanční gramotnosti. Letos se uskuteční již 5. ročník soutěže. Další informace o soutěži Accenture Zlatá koruna najdete na www.zlatakoruna.info.

O Accenture

Accenture je vedoucí světovou společností poskytující odborné služby v oblasti manažerského poradenství, informačních technologií a outsourcingu. V rámci svého poslání dodávat inovace a inovativní řešení, spolupracuje společnost Accenture se svými klienty, aby jim pomohla stát se vysoce výkonnostními podniky a vládami. Prostřednictvím využívání rozsáhlých znalostí průmyslových odvětví a podnikových procesů, globálních zdrojů a osvědčených zkušeností dokáže Accenture zmobilizovat vhodné lidi, schopnosti a technologie, aby pomohla svým klientům zlepšit jejich výkonnost. S více než 146 000 pracovníky ve 49 zemích dosáhly příjmy společnosti 16,65 mld. USD za fiskální rok končící 31. srpnem 2006. Více informací na http://www.accenture.cz.