Spokojenost zákazníků se službami Bluetone Angel je stále vysoká

(Praha, 9. září 2004) – Přibližně 95 % zákazníků společnosti České radiokomunikace je spokojeno se službami bezdrátového ADSL Bluetone Angel. Vyplývá to z průzkumu, který v průběhu srpna 2004 podle odpovědí 323 oslovených respondentů zpracovalo Call Centrum ČRa.

Výraznou spokojenost zákazníků potvrzuje i výše tržního podílu ČRa na trhu ADSL. Daří se nám udržet si pětiprocentní podíl v podmínkách, kdy se trh za prvních sedm měsíců tohoto roku takřka zdvojnásobil, prohlásil Ing. Jaromír Charvát, ředitel úseku telekomunikačních služeb ČRa. Uvedl dále, že podle průzkumu Call Centra ČRa vyjádřili oslovení uživatelé největší spokojenost s internetovou částí služby Bluetone Angel.

Jak vyplývá z průzkumu, s hlasovými službami Blueton Angel bylo spokojeno 91% dotázaných. S provedením instalace zařízení a služeb bylo spokojeno 95% uživatelů. Nejúspěšněji dopadla v průzkumu internetová část, kde spokojeno bylo 96% respondentů.

Nabídka Bluetone Angel představuje cenově nejvýhodnější kombinaci připojení na internet a hlasových služeb. V současnosti je signál bezdrátového ADSL dostupný na území, na kterém žije 38 % obyvatel ČR. Oproti technologiím používaným pro bezdrátové připojení v minulosti umožňuje Bluetone Angel zvýšit počet zákazníků připojených na jednu základnovou stanici až na 360 a zvýšit dosah stanice až na 30 km. Bezdrátová síť Bluetone Angel je zcela nezávislá na síti Českého Telecomu. Její technologie je založena na kombinaci tzv. OFDM (Orthogonal Frequency Division Multiplexing), individuálním nastavení parametrů koncových stanic a dynamickém přidělování a koncentraci hlasových kanálů.

Další informace najdete na www.bluetone.cz.