Nově otevřená specializovaná pobočka Komerční banky pro cizince obsluhuje již 800 klientů

[Tisková zpráva] Komerční banka obsluhuje prostřednictvím nové specializované pobočky pro cizince EXPAT Premium Center osm set zahraničních klientů. Pracoviště, které bylo otevřeno v Praze ve Štěpánské ulici v květnu 2010, nabízí klientům z řad cizinců kromě standardních produktů a služeb KB řadu dalších výhod včetně komunikace v pěti světových jazycích.

Specializované pracoviště EXPAT Premium Center vzniklo na základě snahy zvýšit kvalitu obsluhy cizinců s dlouhodobým pobytem v České republice. Jejím cílem je nabídnout klientům v tomto segmentu nejen širokou škálu produktů a služeb, ale především vysoce profesionální přístup k jejich individuálním požadavkům. Mezi standardní služby patří komunikace v anglickém, francouzském, německém jazyce, španělském a ruském jazyce, dokumenty v angličtině, provozní doba přizpůsobená nárokům zákazníků i vyhrazená parkovací místa pro klienty pobočky.

„Rostoucí počet klientů z řad cizinců nás velmi těší a potvrzuje, že rozhodnutí zřídit specializované pracoviště bylo správné. Počítáme proto s posilováním tohoto konceptu i v budoucnu“, uvedl Vladimír Jeřábek, člen představenstva KB a náměstek generálního ředitele.

Komerční banka zahraničním klientům dále nabízí na vybraných pobočkách specializované pracoviště Foreign Customer Desk, kde jsou k dispozici jazykově vybavení bankovní poradci.

Bližší informace o možnostech služeb pro cizince získáte na bezplatné informační lince 800 1111 66 nebo na webu www.kb.cz