„Současné pojištění domů a domácností je příliš složité,“ tvrdí AEGON a kontruje novým jednoduchým produktem

[Tisková zpráva] Mezinárodní pojišťovací společnost AEGON letos slaví 5 let svého působení na českém trhu a zároveň na trh uvádí neživotní pojištění AEGON Domov, které zahrnuje pojištění nemovitosti, domácnosti, odpovědnosti a úrazové pojištění.

U nového pojištění sází především na jeho jednoduchost. Pojištění má jen jednu variantu kryjící všechna rizika a minimum limitů. Navíc nabízí garanci pojistného plnění při pojištění na doporučenou pojistnou částku.

„Současná nabídka pojištění nemovitosti nebo domácnosti je z našeho pohledu pro klienty velmi složitá. Je obtížné zorientovat se v tom, proti jakým rizikům pojištění chrání, co spadá pod pojistnou ochranu a co je naopak vyloučeno, pravým oříškem pro klienty bývá požadované zabezpečení a limity plnění,“ říká Ondřej Novotný, projektový manažer neživotního pojištění, a dodává: „pojištění majetku bývá složité i pro samotné poradce, v sítích se mu často nevěnují všichni obchodní poradci, ale jen specialisté.“

Žádné varianty, minimum limitů

AEGON chce ve svém pojištění majetku tyto nešvary odstranit. Jeho pojištění domov má pouze jednu základní variantu, ve které jsou kryta všechna obvyklá rizika včetně „all riskového“ poškození skel. Na minimum AEGON zredukoval také počet limitů plnění a to pouze pro hotovost, cennosti a stavební součásti. V pojištění nemovitosti u rodinného domu jsou automaticky zahrnuty všechny další stavby na pozemku jako je bazén, plot nebo garáž. Pro klienty bude jednoduché zorientovat se i v požadovaném zabezpečení.

Garance pojistného plnění

AEGON nabízí možnost pojištění na doporučenou pojistnou částku, při které garantuje, že nebude namítat při případné škodě žádné podpojištění. Jediné předpoklady jsou akceptace pojistitelem doporučené částky a pravidelné využití indexace. Podpojištění bývá častým zklamáním při pojistné události. Pokud má klient majetek pojištěný na nižší hodnotu, než je jeho skutečná, pojišťovny pak plnění za škodu snižují odpovídajícím poměrem.

Asistence

Klient získá zároveň s pojištěním asistenční službu AEGON Helpdesk, která pomůže vyřešit nenadálé události jako je ztráta klíčů nebo zabouchnutí hlavních dveří, havárie na topení, vodovodu, elektrice či kanalizaci. A zahrnuje také prodlouženou záruku na vybrané vybavení domácnosti v délce až 48 měsíců.

AEGON momentálně uvádí neživot do své interní distribuční sítě a na podzim počítá s plným spuštěním do všech distribučních kanálů. Neživotní pojištění AEGON Domov je společným projektem AEGONu v celém regionu střední a východní Evropy (CEE). AEGON je v Maďarsku, které řídí CEE region, zavedeným poskytovatelem neživotního pojištění a chce tyto zkušenosti využít i v dalších zemích. Česká republika a Slovensko zavádějí tento produkt po Maďarsku jako další země v regionu. Licenčně neživotní pojištění provozuje organizační složka maďarské kompozitní pojišťovny AEGON na českém trhu.