SOS otevírá v Ostravě novou poradnu pro spotřebitele

Spotřebitelé v Moravskoslezském kraji budou moci zdarma využít služby nově zřízené poradny Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) v Ostravě. Ta se stává, včetně dvou mobilních poraden, již sedmnáctým spotřebitelským informačním a poradenským místem SOS.

Spotřebitelé v Moravskoslezském kraji najdou novou poradnu ve Střelniční ulici č. 8 v Ostravě. Navštívit ji mohou každé pondělí od 14 do 18 hodin, každé úterý od 14 do 17 hodin a po telefonické domluvě i ve středu a ve čtvrtek mezi 9. a 12. hodinou. Telefonní číslo linky, která bude v provozu od dubna, je 597 822 501. „Rozšířením Spotřebitelských informačních center tak reagujeme na zvýšený zájem spotřebitelů po našich službách. Kromě bohumínské poradny se spotřebitelé mohou rovněž obracet na naše centrum, kde jim bude k dispozici několik vyškolených poradců připravených zodpovídat dotazy týkající se reklamací, smluv a dalších spotřebitelských problémů,“ uvádí koordinátorka nového Spotřebitelského informačního centra v Ostravě Marcela Reichelová.

Centrum bude poskytovat zdarma poradenské služby, spotřebitelé si zde mohou koupit také publikace, které SOS vydává, včetně časopisu Štít spotřebitele. Pokud budou mít větší zájem o společnou ochranu svých práv v rámci sdružení a rovněž využívat četných výhod, které členství v SOS přináší, mohou se stát jeho členem.

SOS má kromě Středočeského kraje své pobočky již v celé České republice. „Přiblížit své služby co nejblíže spotřebitelům a kvalitativně je rozvíjet, to je cíl, který jsme si před lety stanovili,“ uvádí tisková mluvčí SOS Ivana Picková. „I když mohou spotřebitelé operativně využít poradenskou linku 900 08 08 08 (8 Kč/min), bezplatnou on-line poradnu na stránkách www.spotrebitele.info a také písemný kontakt, jsou osobní poradny místem, kde je možné ve větším klidu vyřešit především složitější záležitosti. Proto vítáme zahájení provozu v Ostravě, neboť zájem spotřebitelů o naše služby je v tomto kraji veliký,“ připomněla Picková.