Služby zdarma nabízí Česká spořitelna mikro, malým a středním firmám

Noví klienti České spořitelny z řad mikro firem, malých a středních podniků mají možnost od 1. srpna 2006 zdarma otestovat služby banky po dobu tří měsíců. Tato akce je součástí strategického programu Banka první volby, prostřednictvím kterého Česká spořitelna podnikne přes 60 aktivit, jenž dále upevní její pozici lídra trhu v oblasti drobného bankovnictví a finančních trhů a posílí význam v oblasti služeb firemní klientele.

„Česká spořitelna považuje segment mikro, malých a středních firem za jeden z klíčových, a proto až do odvolání dáváme všem našim potenciálním klientům možnost zdarma si ověřit, že jim Česká spořitelna nabízí produkty a služby vynikající kvality,“ řekl Ladislav Dvořák, ředitel odboru rozvoj obchodu ČS.

Po dobu prvních tří měsíců vzájemné spolupráce bude ČS uvedeným klientům zdarma vést jejich běžný účet (včetně zasílání měsíčních výpisů z účtu) a provádět tuzemské platební transakce. Dále klient obdrží zdarma službu přímého bankovnictví Servis 24 nebo Business 24 Internetbanking, která mu poskytne aktuální informace o jeho účtech a pohybech na nich a zároveň možnost provádět jak tuzemské tak zahraniční platby. Součástí nabídky Business 24 jsou zdarma i dvě sady vyšší bezpečnosti, kdy každá obsahuje čtečku čipových karet, čipovou kartu a klientský certifikát s platností na jeden rok.

Česká spořitelna stále rozšiřuje nabídku produktů a služeb firemním klientům a zkvalitňuje systém obsluhy. Vedle produktů a služeb zaměřených na pomoc firmám při získávání dotací z EU a podporu jejich konkurenceschop­nosti v EU nabízí Česká spořitelna malým a středním podnikům celou škálu tradičních produktů a služeb jako je správa a vedení účtu, správa aktiv, provozní a investiční úvěry, atd.