Služby elektronického bankovnictví PS již využívá téměř půl miliónu klientů

Počet klientů Poštovní spořitelny využívajících služby elektronického bankovnictví neustále roste. Na konci letošního července své bankovní operace realizovalo jeho kanály téměř 500 tisíc klientů banky, tj. bezmála 43 procent všech majitelů účtů. Nejlépe si vede internetové bankovnictví, počet jeho uživatelů vzrostl za poslední dva roky sedmkrát.

Zatímco na konci července 2004 využívalo služby přímého bankovnictví Poštovní spořitelny přes 200 tisíc klientů, o tři roky později jich banka má bezmála půl milionu. „Největší nárůst jsme přitom zaznamenali za uplynulý rok, když se pro přímé bankovnictví rozhodlo dalších téměř 150 tisíc našich klientů. To jasně ukazuje jednak na výrazně se zlepšující internetovou gramotnost v České republice, ale také na preference klientů. Vyhovuje jim pohodlný, časově neomezený a navíc finančně výhodnější přístup ke svému účtu,“ uvádí Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny.

Největší nárůst v počtu uživatelů ve všech věkových kategoriích zaznamenal Max Internetbanking. Tuto službu využívalo na konci letošního července sedmkrát více klientů než v roce 2005. „Těší nás, že největší dynamika v počtu uživatelů internetového bankovnictví je ve věkové skupině mladých lidí do 18 let. Těch je za poslední dva roky sedmnáctkrát větší počet. Překvapivě dobře se vyvíjí i věková skupina nad 59 let,“ hodnotí aktuální statistiky Svoboda. Max Internetbanking PS získal v letošním roce Cenu veřejnosti v soutěži Zlatá koruna.

Poštovní spořitelna nabízí elektronické bankovnictví ke svým postžirovým účtům zdarma. Patří k bankám, které v oblasti přímých kanálů vychází klientům maximálně vstříc – jako první banka na trhu spustila v ČR službu CashBack. Je technologicky vyspělou bankou, která klade důraz na bezpečnost a ochranu účtů, na druhé straně rozvíjí další možnosti a inovace, například v oblasti digitálního vysílání.