Slavia pojišťovna v sociální síti a ve virtuálním světě

[Tisková zpráva] Z hlediska portfolia pojistných produktů patří Slavia pojišťovna mezi nejvýraznější pojišťovny v ČR.

Stále hledá nové cesty a produkty, které mohou oslovit české klienty. Například jako jediná nabízí pojištění pokut a jako jedna z mála převádí bonus z povinného ručení na havarijní pojištění. Její produkty jsou jednoduché, srozumitelné a cenově dostupné. Slavia pojišťovna se snaží vyhledávat nové příležitosti také v oblasti marketingové komunikace. Pojišťovnu tak nyní najdete na Facebooku a vizuálního ztvárnění se dočkala i ve virtuálním světě Second Life.

Online komunikace je dnes neoddělitelnou součástí marketingového mixu každé značky. Klasické produktové weby i nadále mají především informativních charakter, naopak emotivní propojení se značkou dnes zajišťují především sociální sítě. „Chceme budovat pozitivních vztah k naší značce i u mladých lidi, kteří se v budoucnu mohou stát našimi klienty. Pro mladé je stále fenoménem Facebook, kde je možné efektivně komunikovat i různé cenové akce a novinky pojišťovny. Virtuální svět Second Life nám zase umožňuje ukázat velmi atraktivní grafickou identitu Slavia pojišťovny, vycházející z dlouholeté tradice pojišťovny,“ říká Jan Bárta, marketingový ředitel Slavia pojišťovny.

Online kampaně na sociálních sítích pro pojišťovnu realizuje agentura Fraggo.net.